tagNovels and Novellas412 Serum Sexual Response Ch. 06

412 Serum Sexual Response Ch. 06

byjthserra©

412 Serum Sexual Response
Chapter Six
Allison


KeyloggerPro
Instant Message Log
11/10/2003 8:23 am EST


Jasonend: Hey Tim, I can’t believe I caught you on.
Timal: Oh yeah, just checking email before heading out. Fishing today.
Jasonend: get to read my email??
Timal: Yeah, whooda known? You a Kathleen Turner freak…
Jasonend: LOL, it was interesting
Timal: Man, be careful there. You increased dosage?
Jasonend: Just a cc
Timal: Just a cc???
Timal: based on any tests???
Jasonend: No
Timal: Damn Jason
Jasonend: I’m fine. Initial reports from Kenniston indicates dosages up to 6 ccs are okay.
Timal: Based on what?
Jasonend: his hypothesis…
Timal: His guess!
Jasonend: Look man, I’m fine.
Timal: Just watch yourself, you getting dragged in
Jasonend: dragged in??
Timal: Into the experiment,
Jasonend: Dammit I’m fine
Timal: Ok, ok, just watch yourself… okay?


Timal: you there?


Timal: Jason, are you there?


Timal: Whats goin on!!!
Jasonend: Damn, sorry. Phone
Timal: ?
Jasonend: Allison
Jasonend: shes in the hospital…
Jasonend: Dammit Tim, she took the money I gave her. Bought drugs…
Jasonend: got herself beat up
Timal: Damn…
Jasonend: gotta go. Bye
Timal: call me.

Timal: Jason?

Timal: Jason… damn.




Transcript: Phone Recorder
Timothy Alkins
11/10/2003 1:27:14 pm EST


“Tim, you home? Pick up the phone if you are. Tim?

“Okay, I hope this thing will keep recording. Everything’s okay here. Allison is okay. Face is a little bruised up and one eye is swollen shut, but the doctor says she’ll be okay. She’ll stay in the hospital for a couple of days.

“Hey, I been thinking. I think I may have worked out a way to help Allison some. I think I’ll put her in our official…”


Recording end 1:27:42 pm EST






November 12th, 2003
Timothy Alkins
Timal@ AtlaS.net

Tim,

You must have been out when I called. Just a quick note here, I just stopped by the office here to pick up my recorder. As I was telling you when your voice mail cut off, I’ve decided at add Allison to our “official” research into the 412 Serum. I figure if we can help out some of the patients at the Psyche ward, we can help her out. (By the way, we’ve gotten approval to work with the psyche patients and it looks like our grant will be going through pretty soon).

Look, I’ll be in and out over the next few days. Marie is working lead now on the “official” work, so if you need to get in touch with me, call her. Careful though, she doesn’t know about our “unofficial” research.

Things are quiet at the hospital. Allison should get out in a couple of days. She told them she fell down some stairs, and so far, they haven’t questioned her much about it.
I’m not sure how she did it, but so far the police are not involved.

I’m going to interview her today and find out exactly what happened. It could have some impact on the research. I’ll send you the transcript when I have it.

Sincerely,

Jason
Jasonend @AtlaS.net






November 14th, 2003
Timothy Alkins
Timal@ AtlaS.net

Tim,

Sorry it took so long to get back to you. We got in the shipment of the oral 412 and Marie and I had to work out a distribution schedule for the subjects. I also had to make a few extra trips to get that extra case squared away with Dr. Kinneston. Then I set up for Allison, for when she gets out of the hospital. After that, I finally had some time to sit down and get a transcript of Allison’s interview.

Apparently, immediately after she got home from here, Allison contacted her supplier and made a big order. Rather than get some new clothes or some food, she decided to stock up a bit. Anyway, with the prospect of such a sizable order from Allison, the dealer decided to personally stop by and party a bit.

Here’s the transcript:


November 12th, 2003
Transcript of J. Allison Dinty
Female Subject for 412 Serum
Extended Study

Jason: Okay Allison, just to confirm, your full name is J. Allison Dinty. Is that correct?

Allison: Yeah.

Jason: And you understand we are presently recording, as part of my study of 412 Serum?

Allison: Yep.

Jason: Just like before, I want you to describe what happened to you. Start when your dealer… what’s his name?

Allison: I call him Jep. Not sure what that stands for.

Jason: Alright, just begin when Jep arrived.

Allison: Well, I was hurting a bit, so I handed him the cash and tore into the package he had. He grabbed it back from me and told me to sit down… he would fix my fix. I didn’t mind, my hands were a bit shaky anyway.

So I sat down, and he got one of my needles, lit up a candle and started cooking. I must have dozed off a touch cause in no time he had the needle ready. He was going to give me the shot, so I just leaned back and spread my legs. I think that got him going a bit, cause he hung there between my legs after the shot, just rubbing me.

Knowing what he wanted, I just pulled off my panties and lay back. I got what I wanted, I figure he could too. Well he throws off his pants and underwear and puts on a rubber. I know that wasn’t for my own good, I guess he’s afraid of me. Anyway, he pushes a finger up me and moans that I wasn’t wet yet, so I reached down and played with my clit a bit.

Well he must have liked that, cause he had that rubber stretched tight. He climbed over me and I grabbed his cock and helped him get it in. He’s got a bad tooth so his breath’s real bad. I turned my head and breathed through my mouth. Well he get’s to humping on me, moving faster and faster. All I’m doing is hoping he’ll finish soon.

He keeps going and going, pumping me like I’m some kind of machine or something. Lucky I wasn’t feeling any pain at that time. Anyways, he flops down on me and pulls out, still hard as can be.

“Dammit, your fucking hole’s too big, like fucking a damn tunnel or something. Turn over,” he shouts at me.

I turn over, telling him to get some lube or something, but he just shoves at me. I was pretty high by then, so it didn’t hurt, but without much lube and him pushing that hard, something’s gotta give. The damn rubber broke, but did he stop? Hell no. He just goes to pumping that much harder. By now I am bleeding enough for him to slide easily. It’s still tough going though. He grabbed my hips and pulled me back into him, then pushed me away and pulled me again. I can hear us slapping together… slap, slap, slap. And he’s groaning, “Oh, oh… oh, oh.”

Then he presses so hard he lifted my knees off the couch. He shouts, “Damn,” and falls over me. I feel his cum, just flowing inside me. Right off I knew that damn rubber broke. I feel him getting smaller inside me, and soon my ass squeezes him out.

I thought maybe he’d thank me or something, but he goes to screaming, “Dammit bitch, the rubber broke and you shit on me.”

Fuck Jason, I didn’t shit on him. You shove that thing so far up me and something’s gonna get dirty. I tried to tell him that, but he wasn’t hearing it. I look up and see his fist coming my way.

A little bit later I hear my shower running, and after that, I see that my stuff is gone and the money’s gone, and Jep is gone. I cleaned myself up some, wiped off my ass and walked.

Jason: You walked to the hospital?

Allison: Only about 8 blocks or so. What was I gonna do, call the cops and tell them my drug dealer beat me up and stole my stuff? Anyway, I had your card here in my pocket. I guess that’s why they called you. Next thing I know I am looking at your crooked face.

Jason: And Jep?

Allison: I don’t know. He’s got some $500 worth of my stuff dammit.

Jason: Well, you can’t use any of that here.

Allison: That’s the damn truth…



Recording session end: 1:12 pm




Well, there you have it Tim. The son of a bitch beat the hell out of her, for what? Letting him do her in the ass.

Look Tim, I know I am not responsible for her, but I want to help. I’ve set up a room for her at the lab, and got her enrolled in the “official” project, that way I can budget some of the grant money for her. Hell, she needs it more than some of these pseudo-psyche patients we have. I’ll introduce her to Marie once the swelling in her face goes down.

Sincerely,

Jason
Jasonend @AtlaS.net

Report Story

byjthserra© 1 comments/ 30748 views/ 0 favorites
1 Pages:1

Please Rate This Submission:

Please Rate This Submission:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Please wait
Recent
Comments
by Anonymous

If the above comment contains any ads, links, or breaks Literotica rules, please report it.

There are no recent comments (1 older comments) - Click here to add a comment to this story or Show more comments or Read All User Comments (1)

Add a
Comment

Post a public comment on this submission (click here to send private anonymous feedback to the author instead).

Post comment as (click to select):

You may also listen to a recording of the characters.

Preview comment

Forgot your password?

Please wait

Change picture

Your current user avatar, all sizes:

Default size User Picture  Medium size User Picture  Small size User Picture  Tiny size User Picture

You have a new user avatar waiting for moderation.

Select new user avatar:

   Cancel