الفتي الخارق لقاء الجبابرة Pt. 2 Ch. 06

Story Info
سكس بلا حدود وبلا منازع
4k words
0
3
1
0
Story does not have any tags

Part 6 of the 6 part series

Updated 02/25/2024
Created 02/09/2024
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

الجزء السادس ::_

أري أن الجزء الفائت عجب الكثير من الأعضاء بدليل المشاهدات الكثيرة التي رأيتها.. والآن مع الجزء السادس المليء بالسكس مع عاءلة إياد الجديدة..

هذا العمل خيالي ولا يمت للواقع بصلة.... وأنا ميولي طبيعية 100%.........

عنوانه ::- نيك بلا حدود ولا منازع ،!!!!!!!!

وقفنا عند ::_

هانم.. يديك الصحة يا حبيبي..

وتنيكني أكتر وأكتر...

بص كنت عاوزة أقولك حاجة بس خليها لبكرة عشان أنا هنام جمبك بعد كدة

أنت راجلي وسندي وكل حاجة ليا وما تشلش زبك من كسي خلينا ننام كدة..

أنا.. حاضر يا ست الكل طلباتك أوامر يا روحي وحضنتها وباست إيدي ونمنا وأنا زبي في كسها ع جنبنا زي ما أحنا..

------------------

صباح يوم جديد...

فوقت ع حاجة سخنة عند زبي فتحت عيني لقيت عبير بتمص في زبي..

أنا. في إيه يا بت ع الصبح.. الليلة بتاعتك ما تستعجليش

عبير.. بحبك يا إياد ومحتاجة زبرك بأي طريقة....

أنا.. طيب خلاص إهدي شوية يا حبيبتي اليوم بتاعك بس إهدي...

هانم.. بتتقلب من حضني ومكسوفة عشان عريانة وبتبص ع عبير وهية لسة بتمص زبري...

هانم.. ما تلمي نفسك يا بت في إيه ده لسة صاحي عشان صحته قومي إنجري حضري الفطار عقبال ما ناخد دش ونفوق

عبير.. حاضر يا موزة يا اللي صوتك كان مولعنا أنا ومريم إمبارح...

أنا.. لمي نفسك وروحي حضري فطار قولتلك الليلة بتاعتك بطلي هيجان بقة...

راحت عبير تحضر فطار وهانم بتبصلي ودمعة نزلت من عينيها..

أنا.. مالك يا نونو يا حبيبتي.. في إيه بس ما إحنا كنا كويسين..

هانم.. مش مصدقة نفسي يا إياد حسة إني بحلم كل الهنا اللي أنا فيه ده والنيك الجامد ومن إبني كمان...

أنا.. أنا ملكك يا ست الكل وتحت أمرك في أي وقت وكمان هصبحك بنيكة في الحمام.. عشان تستحملي اليوم ده بعيد عني..

هانم.. يا دي الهنا والسرور يا حبيبي.. طيب يلا بس براحه..

أنا.. هو الجسم ده ينفع معاه براحة وبمسك بزها في إيدي..

يلا يا مراتي وهشيلك كمان.. شيلتها ودخلت بيها الحمام وريحة جسمها اللي بحبه ودخلت ع الحمام شيلها زي العرايس

وفتحت الماية وخدتها في حضني وزبي قايم زي زب الحصان

حاسس بنشوة كبيرة وهيجان فوق العادي وزبي بيتمدد أكتر وأكتر وهية حست بيه فجأة وبدون سابق إنزار نزلت ع رجليها وخدت زبي في بوقها وهاتك يا مص وأنا مبسوط وربعه بس اللي في بوقها فضلنا كدة خمس دقائق وقالتلي مش قادرة يا إياد منظر زبك مهيحني ومش قادرة خالص نكتي بقة قومتها وخليتها توطي وقمت راشق زبي في كسها من ورا صوتت اااااااااااااااااااااااااه براحة ليه كدة بس حلو كمل كمل كمان كمان إديني أنا شرموطك وبتاعتك إديني كمان..

ااااه ااااه اااااه ااااااااااااحححححححححح ااااااااااااحححححححححح ااااااااااااحححححححححح ااااااااااااحححححححححح كمان يا حبيبي يا راجلي بحبك يا إياد بحبك يا ابني يا اللي بتنكني وتشبعني بحبك أووووووي

ااااه ااااه ااااه بمحن ما سكتش أنا طلعت زبي وشيلتها في حضني وهاتك يا رزع في كسها ع الواقف فضلت كدة لمدة ساعة وهي تصوت وتسرخ من الوجع نزلتها وقعدت في البانيو ع ضهري وقولتلها اقعدي عليه

قعدت ع زبي وهوه بيدخل حاسس أنه داخل بطنها ومكمل وفضلت طالعة نازلة وتتأوه كتير لحد ما جبت خلاص بركان

من المني نزل في كس هانم وحوحت مني

ااااااااااااحححححححححح ااااااااااااحححححححححح ااااااااااااحححححححححح ااااااااااااحححححححححح

سخن مولع بس جميل وراحت حضناني أوووي وزبي لسة في كسها الغريبة أنه ما نمش فضل يتمدد وينشف أكتر وأنا ع آخري.. المهم قمت بيها وغسلنا وطلعنا لبسنا وخرجنا أنا وهي إيدي في إيدها زي العرسان..

مريم.. يا حلاوة يا حلاوة شفتي وشك نور إزاي يا هانم

هوه النيك حلو كدة..

هانم.. بس بقة يا بت ما تكسفنيش....

عبير.. أومااااال لازم ينور ده زب أخوكي زي زب الحصان ولبنه يروي العطشان...

مريم.. حلوة يا بت. كفك بقة...

أنا.. طب تعالي أنتي وهي نيمتهم في الأرض وفضلت أزغزغ فيهم.. ووشي جه عند مريم قمت مديها بوسة مشبك

اتكسفت وقامت..

مريم..كفاية بقة أنا داخلة أنام شوية...

وعبير لقيتها ماسكة زبي بعد ما قمت من عليها قوم يا مدوخني

بزبك يلا كل واتغذي عشان ليلتي عاوزاها ولا ألف ليلة وليلة

أنا.. ماشي يا هايجة ماشي..

عبير.. أيوة كدة إستحلفلي أنا عاوزاك تفشخني وتخليني مفشخة زي هنومة كدة.... هههههههههههههه 🤣🤣

أنا.. من عنيا وببص لهانم لقيتها مكسوفة..

مالك يا حبيبتي مقهورين منك معلش كلمة كمان وهاخدك أنتي مكانها..

عبير... لالالالالالالالا لالالالالالالالا خلاص هسكت وهأكلك كمان..

إتغذي يا سبعنا يا دكرنا.. بت يا مريم هتتفشخي بكرة ابقي تعالي شوفي أختك وهية بتصوت 😂😂😂😂😂😂😂😂

كلنا.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

أنا.. أكلت ومليت بطني وخلصت وقاعد بشرب القهوة

وإفتكرت عزا أبويا والشخص اللي كان بيبصلي اللي لابس بدلة

وقلت في عقل بالي.. يا تري ده عاوز مني ايه ولا يعرفني منين

قاطع تفكيري صوت عبير وهية لابسة قميص نوم قصير جداً جداً تحت الكس بالظبط ومش لابسة لا سنتيانة ولا كلت

وحطة برفان ريحته لوحده تهيج ولقيتها داخلة في حضني..

عبير.. ياااااه يا إياد كنت فين من زمان تعرف اني كنت بحلم بيك وبحضنك ومش مصدقة أني معاك أصلا وبتنيكني كمان

أنا.. لا صدقي يا أختي أديني معاكي أهوه..

عبير.. بتحسس زبي وبتقول وده كمان معايا...

أنا.. أنا بتاعك النهاردة يا روحي يلا بقة عشان هفرهدك اليوم كله..

عبير.. لالالالالالالالا لالالالالالالالا استني خش أنت الأوضة وأنا جاية وراك....

أنا.. ماشي.. ما تتأخريش..

عبير.. من عنيا يا جامد خمسة وجاية..

أنا.. رحت الأوضة وقلعت هدومي كلها وبرده زبي واقف ظنهار مش عارف ليه المهم بعد خمس دقائق لقيت عبير داخلة

لابسة بدلة رقص.. عريانة خالص...

أنا.. إلعب الليلة ليلتك يا معلم 😂😂😂😂😂

عبير.. بتتبسم وأنا الصراحة هيجت أووووي

بس قاعد رسيان.. إيه عجبتك ولا إيه ؟؟؟

أنا.. أنت تعجب الباشا يا باشا..

عبير.. شغلت أغنية وإبتدت ترقص ووتتمايص عليا وتبينلي صدرها اللي كبر من دعكي فيه وأنا خلاص هتفرتك ومش قادر

طاقة جنسية غير عادية معايا ومستغربها فعلاً..

المهم قولت.. بقولك إيه أنا مش قادر أستني بصي يرضيكي كدة وبشاور ع زبي..

عبير.. لا ما يرضنيش طبعاً..

ونزلت ع طول مسكت زبي مص ومسكاع بإيدها الإتنين وأنا أترعشت ومش قادر من مصها الحلو بعد فترة قمت جايب لبني في بوقها وخلاص اندفاع اللبن كان هيموتها خرجت زبي من بوقها واللبن بيسيل منه وعبير عمالة تلاحق بصوابعها ع اللبن ومش عاوزة نقطة تخرج منه.

أنا.. قد كدة بتحبيه يا قلبي..

عبير.. لبنك طعمه مختلف مسكر أوووي وكأني بشرب لبن عادي

مش عارفة بقة أنت فيك إيه أنا مبقتش قادرة أستغني عنك

أصلا...

أنا.. ولا أنا يا روحي.. خدتها من إيدها ورحت ع السرير قلعتها بدلة الرقص العريان ومكناش لابسة حاجة تحت.

ونيمتها ع ضهرها ووشتها في ودنها.. عاوزك تسيبي نفسك لأني همص جسمك كله من فوق لتحت..

اترعشت عبير جامد من همسي ونفسي السخن ع ودنها وجابت عسلها وغرقتني أنا ما اهتمتش ومسكت شحمة ودنها مص وشفط وهي في دنيا تانية ونازل حتة حتة ع رقبتها براحة وبشويش وشغال مص وبوس فيها لحد ما نزلت ع بزازها واه من بزازها كل ده وهية تتأوه وطايرة فوق في السما وأنا شغال مص في حلماتها ودعك في بزازها الملبن..

عبير.. أووووووه ااووووووووه ااااااااه ااااااااااااحححححححححح ااااااااااااحححححححححح ااااااااااااحححححححححح ااااااااااااحححححححححح

مش قادرة كفاية حطه بقة مش قادرة..

أنا.. سبتها تتكلم وعمال أمص في بزازها سبتها ونزلت ع بطنها وسويتها بوس ومص وهية تصوت وتتأوه وشغال بوس ووصلت الكنز.

كسها الملبن المنفوخ وشفطه شفط قامت مصوته ورفعت جسمها وجابت كتير جداً جداً وأنا مش عاتق كسها وشغال مص وشفط فيه... وأدوق عسلها كمان وأشربه كله..

من غرقنها قررت أرحمها قمت بالل زبي من عسلها وقمت شايلها من السرير للكنبة وخلتها تفنس دوجي وأنا قمت ركبها من فوق وأول ما حطيت زبي اترعشت وجابت ما اهتمتش وفضلت أدخله في طيزها للآخر سبته شوية جواها وهية بتتأوه وطيزها بتقفل وتفتح ع زبي قمت شغلته داخل طالع في طيزها وهي تتأوه.. وتوحوح..

اااااااااه ااااااااااه ااااااااااااه اححححححححح احححححح اححححححححححححححححححححححححححححححح

وشغالة وحوحة اححححححححححححححححححححححححححححححح

وأنا شغال دعك فيها من طيزها ومش رحمها واديتها سبانك ع غفلة..

قالت... اااااااااااااااااه.. بحبك أوي يا إياد بموت فيك إغرز كمان مشتاقة أووووووووي كمان كمان وانا شغال غرز زبي في طيزها وهي مستمتعة وبتوحوح وبتجيب في عسل...

أنا.. خرجت زبي منها وشلتها تاني ع السرير وخرم طيزها قدامي نفق وقمت قالبها دوجي وحشرت زبي في كسها

وهاتك يا رزع فيها وهي تصوت وتسرخ من ضخامة زبي في كسها..

عبير.. إلحقيني يا ماما هيموتني.. زبه كبير أووووي مش قادرة...

هانم.. عشان تحرمي تقوليه نيكني وجات هانم إدتني بوسة

وخدت نفسها وطلعت وقفلت الباب وأنا برده شغال حفر في كسها مع مرور الوقت زهقت من الوضع قمت مخرج زبي ومنيمها

ع جمبيها..

ردت عليا عبير وقالت.. كفاية يا آدم مش قادرة فتحتيني مسلخين ع الآخر كسي وطيزي خلاص مش قادرة..

أنا.. خلاص يا قلبي مش هكمل مع أني في بالي مش طايق.. سبتها زي ما هي وخرجت برا ولعت سجارة في اتنين في التالتة

لقيت مريم قدامي..

مريم.. مالك يا حبيبي وعريان ليه كدة مش المفروض تبقي في حضن عبير دلوقتي...

أنا.. أه بس تعبت وأنا تعبان يا مريم واديكي شايفة أنا عامل ازاي...

مريم.. طيب أنا ممكن أريحك..

أنا.. أخاف أفتحك وانا بحبك ومش ممكن أأذيكي...

مريم.. إعمل فيا اللي أنت عاوزة أهم حاجة ترتاح أنت...

أنا.. خدتها في حضني وأنا عريان.. وقعدتها ع رجلي..

مريم.. فضلت تتحرك ع زبي بكسها وقد إيه مش قادر أوصفلك الإحساس أنك بتحب ومش عاوز تأذي حبيبتك.. وهية عاوزة تريحك فضلت كدة لمدة نص ساعة وانا هنفجر وهي جابت وبرده فضلت تتحرك ع زبي لحد ما خلاص هجيب جبت عليها لقيتها نزلت وحطت زبي في بوقها بسرعة وفضلت تشرب فيه.

لحد الآخر ما صفته..

مريم.. جميل أوووي طعمه جميل أوووي يا حبيبي منعش أووووي وحاسة أنه لبن بجد..

أنا.. ليه عملتي كدة يا مريم مكنتش عاوزك تعملي كدة..

مريم.. أنا عارفة أنك بتحبني ومتأكدة كمان بس مقدرش أشوفك بتتألم وأسيبك.. بقولك إيه خدني في حضنك نفسي أنام في حضنك....

أنا.. حاضر يا حبيبتي خدتها في حضني وقمت بايسها بوسة فرنسية قعدت عشر دقائق بحب أصلها وحضنتها وهي كمان

حضنتني ونمنا للصبح...

صباح يوم جديد..

عبير بتصحيني.. إياد يا إياد قوم يا حبيبي صباح الفل..

أنا.. قمت وفتحت عيني ومريم مش في حضني بتتكسف أوووي البت دي هههههههههههههه.. صباح الخير يا بيرو..

عبير.. أنا أسفة يا إياد ع اللي حصل إمبارح بس بجد مكنتش قادرة وأديك شايف أنا عاملة إزاي..

أنا.. ولا يهمك.. هههههههههههههه إيه ده أنتي مفشخة كدة ليه..

عبير.. من هولاكو اللي كان معايا إمبارح ههههههههههههههه

أنا.. طيب يلا هقوم أخد دش وأفطر وأنزل أفتح بقة بقالي ٣ أيام ما فتحتش والعزاء خلاص...

عبير.. حبيبي.. يفتحلك الأبواب المقفولة يا رب..

أنا.. يا رب.. قمت وصبحت ع هانم اللي تشوفها تقول عروسة لسة بنت ٢٠ سنة... وخدت دش وفطرت ونزلت المحل فتحت

وإتصلت بالعمال تيجي ما صدقوا سمعو كدة والدنيا مشيت

والمحل اشتغل أحسن من الأول..

في وسط النهار كدة لقيت اتنين داخلين عليا ببص لواحد فيهم

هوه أبو بدلة اللي كان في العزاء...

شخص منهم بعد ما دخلو عليا.. السلام عليكم..

أنا.. وعليكم السلام مش أنت اللي كنت في العزاء..

شخص.. أيوة أنا إسمي مروان الأطرش رجل أعمال واللي معايا إسمه آدم السلحدار بردو رجل أعمال..

أنا.. تشرفنا يا فندم هات كرسيين يا ابني..

أتفضلو...

مروان.. دلوقتي أنا كنت عند الحج الله يرحمه قبل ما يموت

وكنت اتكلمت معاه بحيث نوسع التجارة وهوه كان موافق بس رحمه الله طبعا ومكملناش..

أنا.. طيب حضرتك براحة عشان أقدر أفهم والناس كمان تفهم..

ايه الموضوع..

أدم السلحدار.. بص يا إياد احنا يا غالي اتكلمنا مع الحج اننا نقدر نوسع المجال عنده بدل محل يبقي سلسلة محلات..

وهوه وافق وحصل أمر الله...

أنا.. طيب حضرتك أنا معاك لكن ده مقابل إيه سامحني يعني كل شيء بمقابل..

مروان بيرد.. ده يا غالي مقابل تسويق منتجاتنا سكر وزيت وشاي وجبن وجميع أنواع المواد الغذائية ومجمدات وغيره..

أنا.. أه فهمت هي صفقة كويسة بس معلش حضرتك سبني أدرسها كويس وأرد عليك في أقرب فرصة تشربو إيه بقة..

مروان.. لا إحنا تمام طيب طالما لسة هتفكر إحنا هنستأذن وده رقمي الشخصي كلمني عليه أي وقت هتلاقيني في إنتظار مكالمتك...

أنا.. ما يصحش يا بشوات لازم تشربو حاجة..

آدم.. خليها وإحنا بنمضي العقود.. سلامو عليكم..

أنا.. وعليكم السلام شرفتونا يا بشوات..

وصلتهم ورجعت قعدت ع المكتب بتاعي في السوبر ماركت..

دخل عليا حمامة اللي شغال معايا زي ما تقول كدة هوه ريس العمال..

حمامة. لمو أخذة يا إياد باشا عاوز أتكلم معاك شوية..

أنا.. خير يا حمامة في حاجة ولا إيه عاوز تزود الشهرية

ولا ايه..

حمامة.. لا يا أستاذ إياد عايشين في خيرك..

أنا.. طيب قول..

حمامة.. الجماعة دووول كانو موجودين مع الحاج عباس الله يرحمه قبل ما يموت واتكلمو معاه والحج عباس كان مرحب بس قالهم هشور إبني الأول.. لكن ملحقش يقولك السر الإلهي طلع قبل ما يقولك وشلناه وجبناه ع البيت عندكم..

أنا.. تصدق يا حمامة أنا مكنتش مقتنع أصلا بالفكرة بس لما قولتلي الحج وافق هفكر بجدية في الموضوع هيبقة نقلة يا حمامة كبيرة وممكن نمسكك فرع منهم وتقب ع وش الدنيا بقة..

حمامة.. أنا خدام لقمة عيشي يا أستاذ إياد والحج الله يرحمه كان يعتبرني زي إبنه...

أنا.. عارف يا حمامة وأنت أخ ليا.. طيب بص إحنا نسيبهم يومين وبعد كدة أرد عليهم..

حمامة.. عين العقل كلامك وما نكونش ملهوفين برده..

أنا.. ع رأيك كدة صح الصح.. يلا قوم بقة قفل شغلك وأنا هروح ومش هاجي بالليل قفل أنت عشان حاسس أني تعبان شوية..

حمامة.. اللي تأمر بيه تروح بالسلامة...

أنا.. طيب سلامو عليكم...

حمامة.. وعليكم السلام يا أستاذ إياد..

بعد ما مشي إياد حمامة بيتكلم في الموبايل..

خلاص يا باشا يومين وهيرد عليك اعتبره وافق ما تنساش

حلاوتي بقة..

مروان... ماشي لما تروح هتلاقي لفة ع الطربيزة دي حلاوتك..

حمامة.. شكرا يا باشا سلااااام... وقفل معاه..

إياد روح البيت.. وفتح بالمفتاح ودخل...

لقي خالته قاعدة مع أمه في الصالة...

أنا.. يا دي النور يا دي الهنا منورة يا خالتي..

خالتي مني.. ده نورك يا حبيبي أيوة كدة شوف شغلك ومصالحك...

أنا.. أهو ربنا يقويني بقة...

خالتي.. يكرمك يا حبيبي ويوسع عليك دنيا وآخرة...

أنا.. يا..... أوماال فين البنات مجوش معاكي ليه..

خالتي.. كل واحدة مشغولة بحياتها والجوازات المنيلة اللي اتجوزوها..

أنا.. نصيب يا خالتي أمره ونفذ..

طيب أسيبكم أخد دش وأفوق كدة وأجيلكم..

خالتي... أتفضل يا حبيبي...

ومشي إياد ياخد الدش الفريش..

ومني اتكلمت.. أنا مش قادرة يا هانم زبه جامد أووووي

هانم.. بقولك إيه بيتي النهاردة وهيحصل مرادك..

مني.. يا ريت يا هانم مش قادرة أنا جاهزة وناتفة وقشطة من جوه....

هانم.. خلاص بقة هتتركبي النهاردة...

وكنت معدي بالهدووووم عشان أخد دش...

أنا.. هيحصل يا خالتي والليلة أنا عارف اللي عاوزينه...

هركبك الليلة...

خالتي.. اتكسفت.. وسكتت وفضلت مكسوفة 😊😊

هانم.. ما خلاص بقة يا مني أهو عارف أهوه..

عبير.. خارجة من أوضتها مفشخة وبتقول.. ايه هوه اللي هيحصل قولولي...

كلنا.. ضحكنا ع منظرها وهية مفشخة كدة...ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عبير.. أنتو بتضحكو ع إيه...

خالتي.. هوه أنتي مفشخة كدة ليه يا عبير هوه إياد قام

بالواجب.. كنت أنا دخلت الحمام..

عبير.. بس أنتي سدي يا مني عليه أنتي شرقانة أه لكن مع زب إياد التسلخات تبان هههههههههههههه 🤣🤣🤣

مني.. طيب إما نشوف هيقدر عليا ولا لاء...

وأنتي يا مريم ملكيش ولا ايه...

مريم.. لا يا خالتو أنا بتفرح بس ومش ع طول.. أنا بحب إياد وسعادته من سعادتي...

مني.. يكملك بعقلك يا بنت أختي سيبيلنا إحنا الشرمطة وملكيش دعوة...

مريم.. هههههههههههههه 🤣 ماشي...

هانم.. يلا أنتي وهي حضروا الغدا وبعديه مش عاوزة أشوف حد فيكم في الصالة تخشو أوضكو وتسيبو مني مع إياد براحتهم..

عبير ومريم.. حاضر بس ما تزقيش يا موزة هههههههههههههه.

نروح عند الفتي المغوار فارس ابن قيصر..

معلش بقة خرجت عن أحداث القصة الأساسية عشان نخرج شوية من جو الحروب والصراعات..

فارس إبني.. كان نزل عالم البشر ومعاه عمه فارس وخالد وأشرف

وعمه آدم برده المدير التنفيذي لشركات القيصر...

تم إعادة فتح شركات قيصر كلها وتم إلغاء الإسم القديم وتم إعلان الإسم الجديد القيصر كو..

من حديد لأسمنت لأغذية لأسمدة جميع المجالات.. وإحتكر قيصر وشركاااه جميع السلع والمنتجات وكمان اشتغل في الذهب الأسود البترول والفحم وكمان خلا مصر شيء تاني

إستثمارات عالية تصدير وإستيراد واشتغل كمان في الدهب وإشترو منجم في إفريقيا وطبعا هما بيقدرو يقرو الأفكار لو في غدر هيبان معاهم لكن فارس يختلف عنهم بيعرف النوايا والمستقبل كمان.. وشاف أبوه داخل عليه في المستقبل بس الشكل مش عارفه....

وكانت ماشية تمام.. وفي يوم فارس كان قاعد في الشركة

في حدود العصرية والباب خبط دخلت السكرتيرة ملك

ملك وزة مودرن حاجة هاي كلاس... بتقول ::_

فارس باشا في واحد برا عاوز يقابلك وده كارته...

فارس... أدم السلحدار مش ده بتاع الأغذية..

ملك.. أيوة يا فندم...

فارس.. فندم إيه.. عاوزك بعد ما يمشي عشان في كلمتين عاوز أقولهملك في كسك..

ملك.. اتكسفت.. 😊😊😊 حاضر يا فارس تحت أمرك...

وخرجت برا (( الواد إبني طالع لأبوه زبير 😂😂😂😂😂((

ودخل أدم السلحدار.. وبيقول سلامو عليكم....أنا..

قاطعه فارس.. آدم السلحدار رجل أعمال بتشتغل في الشمال وبتهرب مع الأغذية مخدرات...

حابب أكمل ولا كفاية...

آدم.. لالالالالالالالا كفاية أنتي جبت المعلومات دي منين كل ده غلط وتلفيق...

فارس.. بص يا آدم أنا مخاوي جنية إسمها ريحانة بتقولي ع كل حاجة أنت ما تعرفش أبويا مين ويقدر يعمل إيه...

أدم... عارف.. يبقي اللي جاي فيه مش هينفع بقة..

فارس.. أه كنت جاي عاوز أسمنت وحديد عشان تبني المشروع الجديد اللي في مدينة السلام...

يا عم هديك هوه أنت يهودي يعني بس نصيحة مني ما تترسمش ع حد وكارت وبتاع عشان أنا عارف أصلك وفصلك..

أدم.. خلاص آسف يا فارس باشا.. نمضي عقود ولا حضرتك شايف إيه..

فارس.. أنت اتجننت أنا ما بمضيش عقود أنا كلمتي عقد

بقولك إيه حول مبلغ ٣ مليون جنيه ع الحساب ده وبكرة يكون عندك الحديد والأسمنت اللي أنت عاوزه وبلغ اللي بعتك وقوله نهايته ع إيدي..

آدم.. حاضر حاضر طلباتك أوامر... ووشه مخطوف

وقام خد بعضه ومشي ودخلت ملك وقفلت الباب..

ملك السكرتيرة الخاصة بتاعتي ملكة جمال تقول للقمر قوم وأنا أقعد مكانه ٣٠ سنة خريجة تجارة إنجلش مطلقة بتموت في فارس وبتعشقه عشق

بزاز كبيرة مدلدلة طيز متوسطة بتلبس دايما تايير من فوق مقفول والجيبة فوق الركبة ما هي سكرتيرتي بقة..

ملك.. هوه ماله يا فارس طالع كأنه عاملها ع نفسه ليه كدة هههههههههههههه 🤣🤣

فارس.. فكك منه وتعالي طقطقي ضهري عشان قافش وبالمرة أقول الكلمتين في كسك..

ملك.. ما تكسفنيش بقة مش بعرف أقول أو أسمع

الكلام ده..

فارس.. أحا.. أومااال بتقلبي لبوة وأنا بنيكك وشرمطني ونيكني وإفشخني يلا يا لبوة عشان ورايا شغل...

ملك.. حاضر يا قلب اللبوة... 😂😂😂😂😂

جات ملك تعملي مساج قمت سخنت من أول لمسة ولفتها من ورا الكرسي وجبتها قدامي وشلتها وأنا قاعد.. ع حجري ورفعت الجيبة كانت هية فتحت سوستة البنطلون وطلعت زبي قمت جايب الكلوت الفاتلة اللي لابساه ع جمب وقعدتها ع زبي...

قالت.. ااااااااااااحححححححححح ااااااااااااحححححححححح ااااااااااااحححححححححح

شديد أوووي زبك خرمني يا فارس..

فارس..خرمك إيه يا موزة ده أحنا لسة بنسخن..

فضلت تتنطط ع زبي وملامح وشها هيجان..

نصيحة الزب الكبير مش محتاج مص ولا لحس ولا تهييج للأنثي الزب الكبير بيطول ويكيف اللبوة..

فضلنا كدة نص ساعة قمت بيها وأنا واقف واشتغلت مكاركة وهي تصوت وتسرخ وتوحوح مني ماهو المكتب عازل للصوت بقى وفضلت كدا لحد ما صوتت واترعشت وجابت عسلها ع زبي ما سكتش فضلت أكارك لها ع الواقف وبعدين حطيتها ع المكتب

وهاتك يا رزع في كسها من غير ما أخرجه منها وهي تصوت وتوحوح..

أححححححححححححححح أحححححححححححححح أححححححححححح

كمان كمان إديني يا فاروستي شرموطة ملك متكيفة أوي وأنا شغال دعك في بزازها ع الهدوم وهية هتموت وكل شوية تترعش وتجيب في عسلها ع زبي لحد ما خلاص هنفجر...

حست ملك بتضخم زبي في كسها قامت حضناني أوووووي وانفجرت ماسورة لبن في كسها وهي

بتوحوح..

احححححححححححححححححححح سخن

احححححححححححححححححححح مولع

احححححححححححححححححححح شقتني

احححححححححححححححححححح لبوتك وتحت رجلك..

احححححححححححححححححححح بحبك

فارس.. خلاص يا لبوة فكي ربطتي بقة عاوز أخلص شغلي عشان أمي عاوزاني..

ملك.. تحت أمر جميلة الجميلات أكاشيا هانم...

فارس.. طب يلا يا كسمك قفلي الشغل عشان نروح..

ملك.. حاضر يا قلب كس أمي..

نرجع عند إياد..

خرج بعد ما أخد دش لقي الأكل محطوط ع السفرة والدنيا تمام...

قعد كل وشبع هوه واللي معاه وخلصنا أكل ومريم عملت النسكافيه للكل.. وقعدو شوية وقامت عبير ومريم لأوضهم بعد ضحك وهزار والذي منه...

وفضلت أنا ومني خالتي وهانم أمي قاعدين..

أنا. ما تقومي يا مني تقلعي ولا عاوزة تتناكي

بالهدوم..

مني.. يخربيت جراءتك ده أنت مشكلة..

أنا.. هنشوف المشكلة بعد ما تقلعي عاوزك ملط...

هانم.. براحة عليها يا إياد دي خالتك بردو....

أنا.. ما أنتي موجودة يا نونو عشان لما تتعب نكمل معاكي..

هانم.. أنا تحت أمرك يا جوزي يا حبيبي..

مني كانت قلعت وشفت بزاز طرية واقفة زنهار وحلماتها الغامقة الموردة وهانم بتبص وساكتة.

أنا.. إيه ده كل ده والعرص اللي معاكي مش مكيفك..

مني.. أديك قولت أهوه خش بقة ومش عاوزة تسخين أنا سخنة خلقة..

أنا.. طيب قلعيني بقة هتسيبي دكرك كدة..

مني.. من عنيا يا دكري.. وقامت مقلعاني هدومي

وأول ما شافت زبي اتصدمت من منظره وشكله...

من.. 😱😱😱😱 إيه ده يا إبن أختي ده زب حصان ده أنت هتفشخني النهاردة..

هانم.. 🤣🤣🤣 عشان تتكيفي يا شرموطة ده إياد ده سيد الرجالة كلها...

مني.. وسيدي أنا كمان وتاج راسي ورأس بناتي كلهم

دووول لو شافوا زبك مش هيسيبوك..

أنا.. وأنا أقول جابو الشرمطة دي منين أتاريهم ورثوها منك يا شرموطة..

مني.. أه شرموطة ليك أنت وبس ومسكت زبي وده كمان.. وبتكلمه.. عاوزاك تقطع كسي وطيزي ما تسيبش خرم إلا إما تهريه عاوزة أتناك يا نااااس..

هانم.. وطي صوتك يا شرموطة الجيران تسمعنا يقولو عاملين شقتهم ضعارة...

مني.. ما أنتي مش حسة بالأملة اللي أنا فيها ده زب حصان يا هانم..

أنا.. هنرغي كتير ولا إيه مصي يا شرموطة..

مني.. أه أمص ما أمصش ليه...

ومسكت زبي لحس من الطربوش لحد البضان وكانت بتحط بضاني في بوقها خبرة مني دي شكلي هتمتع وهمتع القراء كمان..

فضلت تلحس وتتف ع زبي وغرقته من ريقها

وأنا في دنيا تانية مص بإحترافية عالية أوووووي

تقولش مولودة شرموطة...

بركاتك يا أفروديت 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

حسيت أني سخنت أوي مسكت دماغها وفضلت أدخل زبي لحد زورها كانت هتموت ومرة مع مرة أتعودت كأنها مولودة عاهرة..

قومتها وحطتها ع الكنبة وخليتها دوجي وقمت راشق زبري في كسها صوتت جامد..

اااااااااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااااااه

12