Down Under

Verhaal Info
Het begon met het lezen van een advertentie...
5.2k woorden

Standaard Lettertype

Thema Lezen

Standaardthema (Wit)
Je moet Inloggen of Aanmelden om uw aanpassingen in uw Literotica-profiel op te slaan.
PUBLIEKE BÈTA

Opmerking: u kunt de lettergrootte en het lettertype wijzigen en de donkere modus inschakelen door op het pictogramtabblad "A" in de Story Info Box te klikken.

Je kunt tijdelijk terugschakelen naar een Classic Literotica® ervaring tijdens onze lopende openbare bètatests. Overweeg om feedback te geven over problemen die u ervaart of om verbeteringen voor te stellen.

Klik hier

Het begon met het lezen van een advertentie over een nudistenranch voor ruimdenkende mensen in de outback van Australie. Er stond een internetadres bij voor meer informatie.

Hierop stond een uitgebreide beschrijving van de ranch.

Het bleek een voormalige boerderij te zijn met ongeveer tweeduizend hectare land in de Northern Territory. De eigenaren waren een echtpaar met een dochter en zoon. De activiteiten die werden aangeboden waren onder andere motor en jeep tochten door de outback, een boottocht op een rivier, surfen, waterskieën en bergbeklimmen. Dit alles kon naakt worden gedaan.

Op seksueel gebied waren er bijna geen taboes, alles mocht en niets moest, en alles voor een redelijke prijs omdat de accommodatie eenvoudig was.

Na enkele dagen erover nagedacht te hebben, besloot ik er drie weken heen te gaan. Ik boekte de reis, en enkele weken later stapte ik aan boord van het vliegtuig, met bestemming Sydney. Ik kreeg een mooie plek aan een raam toegewezen en nadat de riemen vast zaten, begonnen de motoren te brullen, en stegen we op. Ik keek naar buiten en zag de aarde snel kleiner worden en even later vlogen we boven de wolken. De zon scheen op het wolkendek, waardoor de wolken op een groot gebergte leken.

Na enige tijd van het uitzicht genoten te hebben, richtte ik mijn aandacht op mijn mede passagiers. Naast mij zat een donkerharige vrouw van ongeveer vijftig jaar ze had een vriendelijk gezicht en zag er verzorgd uit. Ze had een mooi figuur met de rondingen op de juiste plaats, en een licht bruine huid. Ze straalde een zekere sensualiteit uit. Ik begon een praatje met haar en al snel waren we in een geanimeerd gesprek met elkaar verwikkeld. Zo kwam ik te weten dat ze Ellen heette, secretaresse was, en net als ik vrijgezel. Ze bleek eenenvijftig jaar oud te zijn, zodat ze acht jaar ouder was dan ik.

Ze vertelde dat ze op weg was naar een ranch in de outback om daar haar vakantie door te brengen, en dat ze net als ik in Sydney overstappen moest, op een vlucht naar Darwin.

Na enige tijd sloeg de vermoeidheid toe en gingen we slapen.

We werden gewekt door een stewardess die de maaltijden serveerde. Enige uren later zag ik door een gat in het wolkendek het Australische continent, en merkte ik dat het vliegtuig begon te dalen. De aarde kwam steeds dichterbij, en kon ik meer en meer van het land onderscheiden, de huizen stonden steeds dichter op elkaar, tot Sydney zichtbaar werd.

Toen de landing werd ingezet zag ik het diepblauw van de haven, en de Harbour Bridge, het Opera House, dat wit oplichtte in de felle zon. Even later raakten de banden het beton, en rolden we naar een pier, en konden we uitstappen.

Ik vond het wel jammer dat ik maar een paar uur in Sydney kon blijven, voordat mijn vlucht naar Darwin zou vertrekken. Ik ging in de buurt van het vliegveld, in een snackbar, snel een hapje eten.

Hier trof ik Ellen, de vrouw uit het vliegtuig weer! . Ik vroeg, of ze er bezwaar tegen had, als ik bij haar kwam zitten. Dat had ze niet, ze vond het leuk dat we elkaar weer ontmoetten. Nadat we gegeten hadden liepen we samen weer naar het vliegveld, en even later zaten we in het vliegtuig naar Darwin. Deze keer zat ik niet bij een raam, zodat ik niet veel van het landschap kon zien.

Ellen en ik zaten weer naast elkaar, en waren al snel weer in gesprek, en het bleek dat we veel gemeen hadden, waardoor de tijd omvloog.

Een paar uur later landden we in Darwin. Toen we uitstapten kwam de tropische warmte ons tegemoet.

Op het vliegveld nam ik afscheid van Ellen en wenste haar een prettige vakantie, en zei dat ik hoopte haar nog eens weer te zien. Ik moest nog een paar uur wachten voordat de bus vertrok, en besloot Darwin te verkennen, en nam een taxi naar het centrum. Toen het tijd werd, ging ik terug naar de busterminal waar de bus naar Roper Bar al klaar stond.

Ik had een uitgebreide routebeschrijving, waarin stond dat ik ongeveer driehonderd kilometer voor Roper Bar uitstappen moest, waar ik dan werd opgehaald, en naar de ranch gebracht.

Ik stapte in de bus, en zocht een zitplaats, tot mijn verbazing zat Ellen ook in de bus!. Ze glimlachte naar mij, en gebaarde naar mij naast haar te komen zitten.

De bus vertrok, en ik vroeg haar, of zij ook naar Roper Bar moest. Ze zei, dat ze ongeveer driehonderd kilometer voor het eindpunt uitstapte, waarop ik haar glimlachend vroeg, of zij misschien ook naar Utopia ging, zoals de ranch heette waar ik heen ging. Ellen lachte, en zei dat ze inderdaad ook naar Utopia ging, en ook drie weken had geboekt!.

We lachten over zoveel toevalligheden, en ik zei dat ik het leuk vond dat zij er ook heen ging, omdat we goed met elkaar konden opschieten. Dat vond zij ook!.

We praatten tijdens de hele busrit over onze verwachtingen en seksuele voorkeuren, en die bleken ook veel overeenstemming te vertonen!.

Het prachtig gekleurde landschap trok aan ons voorbij, we genoten van het uitzicht.

Bij het plaatsje Cutta, waar Ellen en ik om de naam moesten lachen, omdat die heel toepasselijk was, op wat we gingen beleven, draaiden we de weg naar Roper Bar op.

Het land werd allengs kaler en onbewoonder.

Het Northern Terrirory is het Australie wat de mensen zien als het echte Australie het noorden is tropisch het zuiden is een woestijn van rotsen en zand in rood en oker gekleurd.

Het Northern Territory is zes keer zo groot als Groot-Brittannie en er wonen maar 200.000 mensen waarvan de helft in Darwin, daarmee is het een van de dunst bevolkte gebieden ter wereld. Waarmee het gebied heel geschikt was om naakt te zijn, omdat de kans klein is dat je iemand tegen komt.

Toen we het plaatsje Elsey waren gepasseerd waar de bus had getankt, was het nog een paar uur rijden volgens de routebeschrijving die ik had. Uit de gesprekken met Ellen bleek dat zij ook weinig taboes had en dat zij net als ik het liefst altijd naakt was, een liefhebber van plasseks was, en dat zij ook al jaren haar schaamhaar weg schoor.

De bus stopte bij een kruising, waarin de wijde omtrek, behalve een paar verdorde boompjes niets was. De chauffeur zei, dat de passagiers voor Utopia hier moesten uitstappen.

We pakten onze koffers, en stapten uit.

Samen met ons verlieten nog twee paren de bus. We stelden ons aan elkaar voor, het ene stel kwam uit Frankrijk; hij heette Jean en zij Nathalie, en waren ongeveer veertig en beiden slank.

Het andere stel kwam uit Engeland; hij heette John en zij Rebecca en waren begin zestig, en nog heel vitaal. Het waren spontane mensen, waar we het direct goed mee konden vinden.

We stonden er nog maar net, toen we in de verte een stofwolk zagen naderen, en even later stopte er een gedeukt Toyota busje.

Er stapte een spiernaakte, door de zon gebruinde, jonge vrouw met lang blond haar uit. Ze stelde zich voor als Daphne, de dochter des huizes. Het was een vrolijke spontane meid, met een slank figuur en mooie spitse borsten. Ze verwelkomde ons met een kus, en vroeg ons, de koffers achter in de bus te leggen, en in te stappen. Even later reden we over een stoffige zandweg, met aan beide zijden woestijn en rotsformaties.

De rit zou ongeveer een half uur duren, en hoe dichter we bij de ranch kwamen, hoe groener het landschap werd. Daphne vertelde dat de ranch grensde aan een zijtak van de rivier Roper, wat de toenemende begroeiing verklaarde.

Aan het einde van de middag, reden we door een sierlijk smeedijzeren hek, waarboven in een grote boog Utopia stond, een groot erf op, en stopten voor het hoofdgebouw. De gebouwen met een grote veranda, stonden in een halve cirkel om een binnenplaats, en zagen er netjes uit.

Er waren allerlei mensen, naakt, met verschillende activiteiten bezig, zoals volleybal en badminton.

Op een van de veranda's, neukte een man een vrouw. Een man, die tegen de leuning van een veranda stond, werd gepijpt door een vrouw, die voor hem knielde, alsof het de gewoonste zaak was. En niemand schonk er veel aandacht aan.

Ellen stootte mij aan, en zei dat ze haast niet afwachten kon, om zich uit te kleden, en mee te doen.

We werden hartelijk verwelkomd door de eigenaren Pete en Mary, een echtpaar van begin vijftig, die net zo bruin waren als hun dochter. Ze brachten ons op de hoogte van de weinige huisregels, en gaven een korte uitleg over de filosofie achter Utopia, die van seksuele vrijheid zonder taboes, maar wel met respect voor de ander. Ze stelden hun zoon Frank voor die ons wegwijs zou maken, en ons onze slaapplek zou aanwijzen.

We namen onze koffers, en liepen achter Frank aan. Ellen stootte mij aan en wees naar de lul van Frank, zie zelfs in slappe toestand al een flinke afmeting had!. Ze fluisterde dat ze die beslist een keer in haar wilde voelen!.

De bedden stonden in een grote zaal en konden afgeschieden worden door gordijnen als daar behoefte aan was. Ellen en ik namen twee bedden naast elkaar en Jean en Natalie, John en Rebecca namen een paar bedden verderop.

We kleedden ons zo snel mogelijk uit, waarbij ik Ellen nieuwsgierig gadesloeg, en zij mij. Ellen bleek een prachtig wulps figuur te hebben met mooie borsten waarop dikke tepels op grote tepelhoven prijkten, en een mooie gladde kut met grote naar buiten hangende schaamlippen. Ze had een goudkleurig kettingkje om haar middel, wat mooi contrasteerde met haar prachtige lichtbruine huid, en haar diepe navel accentueerde.

Toen we klaar waren, gingen we naar buiten en verkenden we de ranch. Tot het tijd werd om naar het hoofdgebouw te gaan voor de maaltijd.

Hier ontmoetten we de andere gasten, wat er ongeveer vijftig waren van diverse nationaliteiten, voornamelijk uit Europa. Wat mij opviel, was dat bijna alle aanwezigen geschoren waren, slechts enkele vrouwen hadden nog een klein streepje schaamhaar. Na de maaltijd gingen Ellen en ik nog een eind lopen, het begon al te schemeren, en we genoten volop van de warme wind op onze blote huid.

We kwamen bij een kleine rotsformatie waar we op klauterden, en zagen de zon, bloedrood boven de outback ondergaan.

De volgende dag, gingen we na het ontbijt, naar de rivier.

Aan de oever lag een grote steiger waarop een terras was, er lagen twee speedboten en diverse kano's afgemeerd. We liepen naast elkaar en keken over de rivier, die hier heel breed was en bijna op een meer leek, waarin door enkelen werd gezwommen.

Door de erotische sfeer, en de aanblik van het wulpse lichaam van Ellen, liep ik al een tijdje met een erectie, wat Ellen niet ontgaan was. Ze keek mij glimlachend aan, en vroeg of ik geil was, ik grijnsde en wees naar mijn stijve lul en zei dat, dat wel duidelijk was. Ellen zei dat zij ook geil was, en dat ze wel zin had in een partijtje neuken.

We liepen naar het terras, en gingen in een hoek, waar matrassen lagen, liggen. Ik boog naar haar toe en kuste haar op haar mond. Onze tongen verstrengelden zich hartstochtelijk. Daarna nam ik een van haar magnifieke borsten in mijn hand en kneep in de ene tepel, en zoog op de andere, met mijn tong kringetjes om de tepel draaiend waardoor zij stijf werden en zich genotvol oprichtten.

Toen liet ik mij zakken tussen haar benen en drukte mijn mond op haar volle schaamlippen, en begon haar te likken. Haar kittelaar zwol van geilheid op. De geur van haar heerlijke kut bedwelmde mij, en ik werd steeds geiler. Toen ik haar kittelaar met mijn tongpunt begon te strelen, begon ze te kreunen en met haar kont te draaien, en kwam al snel klaar. Ik ging nog even door met het likken van haar kittelaar en toen ik een vinger in haar kont drukte, kreunde ze genotvol.

Ellen bleek een onverzadigbaar sexbeest te zijn! ; voor wie niets te gek was.

Terwijl wij bezig waren, kwamen er enkele paartjes bij ons kijken, wat ons nog meer opwond!. Nadat Ellen weer een beetje was bijgekomen, bukte zij zich en nam mijn stijve lul tot aan de wortel in haar mond. Op haar beurt drukte ze een vinger in mijn anus, waardoor ik vooruit schokte en mijn lul nog dieper in Ellen's mond schoof.

Ze liet haar tong om mijn eikel cirkelen, en beet zachtjes in de eikelrand. Ellen bleek een waar artiest in het pijpen te zijn! ; ze nam ook afwisselend een van mijn ballen in haar mond, en zoog er op.

Dit was zo lekker dat ik al snel mijn zaad voelde komen. Ellen vernam aan het krampen van mijn lul dat ik bijna klaarkwam, en nam mijn lul in haar hand, en richtte hem op haar gezicht. De eerste klodders zaad kwamen gedeeltelijk in het haar en de rest op haar wang, en kin terecht. Ellen wreef het zaad genotvol uit over haar gezicht, en nam mijn lul weer in haar mond en likte hem helemaal schoon. Ik kuste haar op haar mond waarbij ik mijn eigen zaad proefde.

De andere paartjes, waaronder John en Rebecca, waren ondertussen ook, in allerlei standjes met elkaar bezig. Wij gingen op het terras zitten, met een koud drankje in de hand, en genoten van de geile aanblik van de vrijende paren om ons heen.

Wij zagen dat Rebecca haar man bereed, die op zijn rug lag, terwijl zij een jonge man pijpte, die naast haar stond. Ze raakte van geilheid door het dolle heen, en ze vroeg een andere man haar in haar kont te neuken, wat even later ook gebeurde!.

Het zien van dit tafereel wond ons zo op, dat we ons even later bij de vrijende massa voegden!.

Even later werd Ellen gebeft door een andere man, en pijpte ze Jean. En terwijl ik in standje negenenzestig met Nathalie bezig was, en haar gladde kut met lange halen likte, en haar kittelaar verwende, liet Ellen zich even later, op de rechtop staande lul van Jean zakken. Nadat Nathalie hevig op mijn tong was klaargekomen, vroeg Ellen aan mij, of ik haar net als Rebecca, die naast haar lag, haar in haar kont wilde neuken. Want ze wilde ook graag het genot voelen van twee harde lullen in haar lijf, wat ik maar wat graag deed!.

Enkele ogenblikken later schoof ik mijn lul in haar heerlijke nauwe kont, en begon haar langzaam te neuken, waarbij Ellen fanatiek terug stootte. Ellen schoof steeds sneller en wilder tussen onze zwetende lichamen heen en weer, en kreunde hevig van genot. Ze kreeg meerdere daverende orgasme's, en uiteindelijk, kwamen Jean en ik bijna gelijktijdig, heerlijk klaar.

Toen we opstonden liep het zaad uit Ellen's kut en kont over haar dijen en benen, waar ze nog even mee bleef rond lopen, omdat ze dit zo'n lekker geil gevoel vond!. We zagen, en hoorden aan het gekreun dat Rebecca ook klaar was gekomen. Nathalie had, van een paar andere mannen, haar portie ook gekregen!.

De rest van de dag bleven John, Rebecca, Jean, Nathalie, Ellen, en ik bij elkaar aan de oever van de rivier. We zwommen, probeerden te surfen, en te waterskieen, wat nog niet meeviel, maar met veel vallen en opstaan, lukte het overeind te blijven!.

Toen het begon te schemeren liepen we terug naar de ranch, en na een gezellige avond gingen we doodmoe naar bed.

Ook maakten we met ons zessen, onder leiding van Daphne, een tocht met de Landrovers door de Outback waarbij we kangoeroes zagen, en wilde dromedarissen, die door de eerste kolonialisten waren meegenomen, om als pakdieren te dienen, en waren verwilderd. Rond het middaguur stopten we bij een gebergte, dat in de zon rood oplichtte. Daphne kende een mooie wandelroute door het gebied.

Nadat we gegeten hadden, lieten we de auto's staan, en gingen lopend verder.

De route leidde over een kleine bergrug en door een canyon. De natuur, en de vergezichten, waren soms adembenemend.

Aan het einde van de canyon waar we pauzeerden, lag een klein meertje ingeklemd tussen de rotsen die werd gevoed door een bron.

De omgeving was paradijselijk. Door de warmte en de aanblik van de naakte vrouwen, in dit prachtige landschap, was ik geil geworden, en had ik een erectie gekregen.

Ellen zag dit toen ik naast haar kwam zitten. Ze keek mij glimlachend aan en kuste mij, waarna ze mijn lul in haar hand nam, en mij langzaam begon af te trekken. Toen ik naar de anderen keek zag ik dat zij ook al met elkaar bezig waren.

Ik ging op mijn rug liggen en Ellen kwam omgekeerd op mij liggen. Terwijl ik haar heerlijke sappige kut likte, en daarbij haar klitje uitgebreid verwende, pijpte Ellen mij op haar eigen onnavolgbare wijze naar de zevende hemel!. Toen ze voelde dat ik bijna klaarkwam stopte ze, en draaide zich om, en hurkte boven mij, ze hield mijn lul tegen haar anus en liet zich langzaam met een verheerlijkte blik op haar gezicht, op mijn lul zakken.

Ze begon langzaam op en neer te bewegen, en kneep met haar kringspier zalig om mijn lul. Allengs bewoog ze sneller, naarmate ze geiler werd. Haar prachtige borsten sprongen op en neer, en haar tepels zwollen op van geilheid!.

Ik zag toen ik om mij heen keek, dat de anderen ook, in allerlei standjes met elkaar bezig waren!.

Jean neukte Rebecca, die het uitkraaide van plezier, fanatiek. John en Nathalie lagen in standje negenenzestig, waarbij Nathalie, John pijpte of haar leven er vanaf hing!. Daphne kwam bij ons en ging op haar knieën boven mijn gezicht zitten zodat ik haar kutje kon likken, terwijl zij met Ellen vrijde, en daarbij op Ellen haar borsten zoog. Ik streelde het kontgaatje van Daphne, en schoof een vinger naar binnen. Dit had tot gevolg dat Daphne, haar kut nog sneller over mijn gezicht wreef, en even later kwam ze gierend klaar!.

Ellen en Daphne ruilden van plaats, waarna Daphne zich langzaam met haar anus op mijn lul liet zakken, en mij begon te berijden als een amazone. Ik likte met lange halen van mijn tong Ellen's kut, en zoog op haar klitje, en haar grote schaamlippen, wat haar een hevig gekreun ontlokte.

Enkele ogenblikken later omhelsden Ellen en Daphne elkaar en kwamen bijna gelijktijdig klaar, waarna ik ook zalig klaar kwam en de anus van Daphne volspoot.

De anderen waren aan het gekreun te horen ook klaargekomen, en nadat mijn lul verslapte stond Daphne op waarbij mijn zaad via haar billen en haar benen naar beneden liep.

We zaten nog na te genieten, toen Ellen vroeg, nadat ik gezegd had dat ik nodig moest plassen, of ik over haar heen wilde plassen, omdat ze het heerlijk vond de warme urine over haar lichaam te voelen stromen. En ze het geil vond dat de anderen dat zouden zien. Ik vond het ook een heel geil idee!.

Ik ging staan en richte mijn lul op haar, waarna ik mij ontspande. De straal warme urine raakte haar borsten waarvan de tepels stijf vooruit stonden. De straal glinsterde in de zon en spatte als een gouden regen op haar gebronsde lichaam uiteen.

Ik plaste Ellen van boven tot onder nat!. Ellen wreef de warme urine genotvol over haar lichaam uit, waardoor haar tepels nog meer opzwollen, wat een prachtig gezicht was!.

De anderen keken gefascineerd toe, en Rebecca, die ook niets te gek was vroeg aan haar man, of hij ook over haar wilde plassen, wat hij maar al te graag deed! . En even later plasten we allemaal over elkaar, we dropen van de urine, en hadden veel plezier.

We neukten de rest van de middag in wisselende samenstellingen. We vroegen ons af, of Pete en Mary iets door het eten deden, omdat we steeds geil waren, en zo potent. Nadat we gezwommen hadden, liepen we terug naar de auto's, en reden we terug naar Utopia.

We kwamen, na een schitterend mooie rit, in de schemering terug.

De daarop volgende dagen brachten we door met luieren, vrijen en neuken. Als je zin had om een van de vrouwen te neuken, was een: want you fuck? ; genoeg om een nummertje te maken. Het omgekeerde gebeurde ook, ik werd ook diverse keren door vrouwen gevraagd of ik wilde neuken, wat ik maar al te graag deed!.

Dat was het unieke aan Utopia, de vrouwen waren gelijkwaardig aan de mannen, en konden hun fantasieën helemaal uitleven. Zo probeerden Ellen en Rebecca, in een onderlinge wedstrijd, om door alle aanwezige mannen een keer geneukt te worden. Wat ze ook aardig gelukt is!.

We maakten, met Frank als kapitein, met een grote speedboat, een tocht, waarbij we vanuit de zijarm, de rivier Roper opvoeren en deze volgden tot aan de Golf van Carpentaria. In de Golf gooiden we het anker uit, en konden we snorkelen en duiken. Ellen en ik zwommen tussen de vissen, waarvan de kleurenpracht, overweldigend was.