نقوش على قلب أمانى الصغرى فى كوكب

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

ابنة أخى أمانى الصغرى - اعادة زيارة للقصة بالعاميتين السورية والمصرية. لكن ثعلب خصري بقي منتصبا كالحديد مما بدا يؤلمني . ولم ادري ما افعل فقلت في نفسي : حسنا لادع أمانى تستمتع به ما استطاعت ، وطلبت منها ان تتبعني الى غرفة النوم واستلقيت على ظهري وطلبت منها ان تاتي من فوقي وتجلس مقابلي على ثعلب خصري واطلقت لها العنان كي تمتع كعبة غرامها فكانت ترتفع وتهبط عليه وتعض على شفتيها وانا اعصر نهديها واحيانا اضع اصبعي في فمها كي تمصه وعندما ارتعشت ارتمت على صدري فاحسست ببرودة عرقها وحرارة جسمها ، ثم قالت وهي تنظر في عيني : بكره ماما وخالتو رح ييجو عالبيت ومش رح نقدر نمارس الحب عراحتنا وبدات تبكي ، فقلت : لا حبيبتي بلاش تبكي هادا طبيعي ان العشاق يبعدو عن بعض والفرصة الحلوة اللي سنحتلنا هاي المره ممكن تيجي مرة تانية وزي ما اتفقنا رح اصير اعطيكي دروس خصوصي واكيد رح نقدر ننبسط. ثم ان العشق مو ممارسة حب وبس يا روحى وراح كون معك باستمرار .
ومسحت دموعها وطيبت خاطرها قائلا : يلا حبيبتي تعالي نمارس الحب كمان اطلعي فوقي زي ما عملتي اخر مرة بس وجهك يكون لجهة رجلي فجلست على ثعلب خصري وادخلته في كعبة غرامها واصبحت عجيزتها امامي وطلبت منها ان ترجع رجلها اليمين الى الخلف ببطئ ثم رجلها اليسار وامسكت ثعلب خصري كيلا يخرج من كعبة غرامها فاصبحت قدماها بمستوى كتفاي وعجيزتها مباشرة امامي وثعلب خصري تقريبا تكسر في هذه الوضعيه وبدانا ممارسة الحب في التحرك قليلا للامام والخلف وقليلا للاعلى واسفل وانا ادفع ثعلب خصري باصبعي حتى يبقى في كعبة غرامها واضع اصبعا اخر في عجيزتها التي كانت ترتج امامي في منظر اكثر من رائع وكانت هي تمص اصبع قدمي الذي كان سعيدا بالمشاركة في هذا العرس الايروتيكي .
قالت عمو حبيبي اضرب عجيزتي اسلخها موتها انا كتير مبسوطة بممارسة الحب هادى اللي بتجنن وبدات اصفع عجيزتها حتى احمرت فلقتاها وارتعشت بشدة والتفت لتمص ثعلب خصري ومسكت بيضاتي في كفها الجميل تلعقهما ولما ارادت وضع احداهما في فمها طلبت منها ان تنتبه كيلا تؤلمني فاستمرت باللحس والمص ثم طلبت مني النوم على بطني وبدات بلحس ظهري نقطة نقطة حتى وصلت الى عجيزتي فابعدت الفلقتين ووضعت وجهها بينهما مع كثير من الريق محاولة ادخال لسانها ثم اصبعها فشعرت بلذة غامرة وشجعتها قائلا : مارسى الحب مع عجيزتي بنهداك حبيبتي واحسست بنهدها على عجيزتي تحاول ادخال الحلمة وقالت : مبسوط هيك عمو ؟ قلت : كتير حبيبتي ، فردت : انا بدي اعمل اي شي ببسطك عمو ، فقلت كل شي بتعمليه ببسطني بس تعالي عندي هلا اشتقت لتمك بدي امصه ، فاتت بوجهها المشرق وقد بانت عليه علامات النشوة فوضعت الوسادة تحت راسها واعتدلت فوقها وبدات اقبل فمها الشهي واختلط ريقانا وبدات اتنفس في فمها من فمي حتى انتظمت انفاسها مع انفاسي واصبحنا وكاننا نتنفس برئة واحدة ونظرت اليها ورايت سعادة في عينيها تملا الكون وسال ريقي الغزير على وجهها ففتحت فمها وبدات تلعقه بلسانها وكان ينزل من فمي الى فمها وهي تبلعه واشتهيتها فادخلت ثعلب خصري في كعبة غرامها ووضعت رجليها على كتفاي ونمت فوقها ومارست الحب معها بقوة بثعلب خصري الذي لا زال منتصبا وظللت امارس الحب معها وهي تتلوى وتتاوه الى ان ارتعشت واطلقت حليب الثعلب في كعبة غرامها اللذيذ وبعد ان انتهينا بدات تاخذ الحليب باصابعها من كعبة غرامها وتلحسه . وعندها فقط بدا ثعلب خصري يستريح .
ذهبنا نستحم وفي الحمام تحت الماء فاجاتني بسؤال : ليش عمو ما بتحب تضربني ؟ فقلت : اضربك ؟ كيف اضربك وانا بحبك يا روحي ، فقالت : لكن انا بحب تضربني لما بتمارس الحب معي ، فقلت : انا ضربتك على عجيزتك ، فقالت وعلى خدودي ونهداي وكعبة غرامي كمان ، فقلت : بخاف تتوجعي ، قالت : لا عمو انا كتير حابه ، فقلت اوكيه رح اضربك ، قالت اضربني هلا على وجهي ، فصفعتها على خدها ، ثم على الخد الاخر ثم على نهداها وكعبة غرامها وادرتها وبدات اصفعها على عجيزتها وهي تقول : كمان حبيبي اقوى شوي فلم اجرؤ فكنت اخاف ان يترك على جسمها الابيض علامات .
عندما انتهينا من الحمام شعرت بالجوع فذهبت الى المطبخ وحضرت ساندويشات جبنة وشاي وجلسنا ناكل وقلت لها : كيف لو هلا يشوفونا جالسين عرايا في المطبخ ؟ فضحكنا . قالت : عمو لو صحلك بتحب تمارس الحب مع ماما ؟ فقلت : شو هالسؤال الغريب ؟ قالت : بابا مش موجود ويمكن امي مشتاقة لممارسة الحب و حبيت اتخيلك بتمارس الحب مع حد تاني ، قلت : انا ما بدي امارس الحب مع غيرك . دخنت سيجارة فسالتني : بشو عم بتفكر ؟ قلت : بفكر كم انا محظوظ بحبنا ، قالت : وانا كمان واكملت : عمرك فكرت تمارس الحب معي من قبل ؟ قلت : انا كنت معجب فيكي كتير وبختلس النظر لجسمك الحلو بس ما خطر عبالي انك رح تحبيني ويصير بينا اللي صار ، قالت : بدي اعترفلك عمو ، انا برضه ما خطر عبالي بس بصراحة انا كنت معجبة فيك وما كنت بعرف كتير عن ممارسة الحب لكن لما كنت الاحظ ماما وبابا كنت اتخيلك معي . قلت يعني انتي ما فكرتي بحد تاني ؟ قالت : ابدا ، فسالتها وما عمره حصل معاكي شي ؟ قالت : شغلات زغيرة بس ، قلت : احكيلي ، قالت فيه ولد جارنا واحنا زغار باسني وشلحني بانتيزي قلت : وشو صار ، قالت ولا شي هربت منه ، ومرة كنا معزومين على عرس عند ناس في بلد تانيه فنمنا عندهم وبالليل حسيت انه حدا شلحني بانتيزي وحسس على عجيزتي ويمكن عمل شي وراح ، فسالتها : وعرفتي مين هو ؟ قالت : لا خفت اطلع عليه عملت حالي نايمه . فسالتها : وشو كمان ؟ قالت بس هيك شغلات زغيرة زي مرة زمان في المسبح حسيت بواحد دخل ايده من تحت المايوه وقرص كعبة غرامي ، ومرة ولد بعتلي رسالة انه بحبني وما رديت عليه . بس بعض صاحباتي في المدرسة عاملين علاقات منهم وحدة كتير صاحبتي لكن ما بتحكيلي كل شي . فسالتها : بتشوفي سكس عالنت ، قالت : لا ماما عامله حجب بس بفكر مرات بالسكس وبلعب بكعبة غرامي .
كانت الساعة قاربت منتصف الليل فذهبنا للفراش واحتضنتها من الخلف ممسكا نهداها وشاعرا بعجيزتها تملا حضني ورائحة جسدها العطرة تملا حواسي وكان ثعلب خصري مرتخيا فقالت : اوصفلي عمو البنت اللي مارست الحب معها في عجيزتها
فتنبه ثعلب خصري فجاة وقلت : هي كانت سمراء جميلة وعجيزتها متوسطة ، فسالت : ودخلته كله ؟ قلت ما بظن لاني اطلقت حليبي بسرعة ، قالت : وكم مرة مارست الحب معها ؟ قلت : مرتين او ثلاثة ، قالت : عمو هادي ماما جميلة حلوه كتير ونهداها كبار وعجيزتها تئريبا زي عجيزتي لو صحلك بتحب تمارس الحب معها ؟ فقلت : ليش امارس الحب معها وانتي حبيبتي ؟ فاستدارت وقالت : غمض عيونك عمو ، فاغمضت عيوني ، قالت تخيل ان امي جميلة شالحة ونايمة معك في السرير واجت باستك هيك ، وبدات تقبل فمي وتمص لساني وتلعب بلسانها ثم نزلت الى صدري وهي تقول : انا سمر صاحبة أمانى وبدي امصلك ثعلب خصرك وتمارس الحب معي ونزلت الى ثعلب خصري تمصه ، خليك مغمض عمو هلا رح تمارس الحب مع جميلة كيف بتحب تمارس الحب معها ؟ فجذبتها الي ونمت على جانبي فوق احد رجليها ووضعت الرجل الاخرى فوقي فكنا متعاكسين كالمقص وكان وجهها بعيدا عني اما ثعلب خصري فكان متحكما تماما بكعبة غرامها فادخلته وبدات امارس الحب معها وانا العب بزر ورد كعبة غرامها باصابعي وامسك فلقة عجيزتها بيدي الاخرى واعصرها ، فقالت : مارس الحب مع جميلة عمو مارس الحب معها هي بتحبك وبدها تمارس الحب معها افتح كعبة غرامها وعجيزتها مارس الحب معها عمو مارس الحب معها مارس الحب معي يا عمري اه ما ازكاك وما ازكى ثعلب خصرك وازكى ممارستك الحب مارس الحب معنا احنا التنتين حبيبي مارس الحب مارس الحب وهي تهتز من النشوة فارتعشت ومارست الحب معها اكثر فارتعشت مرة اخرى وقالت جميلة بدها تشرب الحليب عمو ، وظللت امارس الحب مع في كعبة غرامها ولما اقترب اطلاق حليب الثعلب قلت لها تعالي يا جميلة اشربي الحليب فسارعت بفمها وتلقته ومصته لاخر قطرة ثم نمنا كطفلين . وفي الصباح كانت أمانى قد سبقت الى المطبخ واتت بالقهوة وقالت : صباح الخير حبيبي ، فقلت صباح الفل حبيبتي ، ووضعت الصينية على الترابيزة الصغيرة قائلة : بشو حلمت الليلة عمو ؟ قلت : ما حلمت ، قالت : ليش ؟ قلت : كيف احلم وانا عايش بحلم ؟ ضحكت قائلة : انا حلمت فيك عمو ، قلت شو حلمتي ؟ قالت :
حلمت انك بتمارس الحب مع بنات كتير ومارست الحب مع خالتو وماما وصاحبتي سمر وبنت خالتي ياسمين وبعدين حلمت انك تجوزتني ، قلت : نهاية سعيدة للحلم انا ما بدي امارس الحب مع غيرك ، واثارني كلامها عن ممارسة الحب مع غيرها لكن يبدو انها اصبحت مدمنة لممارسة الحب التي سيطرت على كيانها ، ثم سالتني رح تمارس الحب معي اليوم قبل ما نروح المستشفى ؟ قلت : طبعا بعد ما نفطر
ثم افطرنا وتناولت حبة ممارسة حب وبعد تنظيف الطاولة اصعدتها عليها وضممتها وقبلتها بحرارة وكان ثعلب خصري في مستوى كعبة غرامها فادخلته فيها ولففت رجليها حولي وامسكت بخصرها وبدانا في ممارسة حب عنيفة طويلة لذيذة حتى ارتعشت ثم انزلتها من الطاولة وجعلتها تجلس على يديها وركبتيها على الارض وادخلت ثعلب خصري في عجيزتها ومارست معها الحب وصفعتها على فلقاتها تكرارا فارتعشت مرة اخرى و اطلقت حليب الثعلب في عجيزتها . ذهبت الى الحمام ونظفت كعبة غرامها وعجيزتها ثم دخلنا غرفة النوم والتصقنا معا العيون بالعيون والشفاه بالشفاه والصدر بالصدر وثعلب الخصر بكعبة الغرام والساقان بالساقين وشدتني اليها وشددتها الي حتى كادت ضلوعنا ان تشتبك معا ، ثم جلست على السرير ووجهي مقابل كعبة غرامها النائم في حضن فخذيها وتاملته كثيرا وقبلته ومصصت زر ورد كعبة غرامها ولحست بين شفاه كعبة غرامها ثم ادرتها لاتامل عجيزتها الفاخرة وقبلت كل جزء منها ولحست ما بين فلقتيها ثم وقفت امامها قائلا : بحبك بحبك فردت : بحبك بحبك ، ودفعتها الى الحائط ورفعت احدى رجليها وناورت لادخال ثعلب خصري في كعبة غرامها ومارست معها الحب وهي ترتعش وتقول : بحبك مارس الحب معي عمو ضلك مارس الحب معي ، فادرت ووجهها وابعدتها عن الحائط وفتحت فلقتي عجيزتها وادخلت ثعلب خصري في فتحة عجيزتها ومارست الحب معها حتى ارتعشت مرة اخرى وثعلب خصري متحجر من مفعول حبة ممارسة الحب ثم اجلستها على السرير وقدمت لها ثعلب خصري فظلت تمصه حتى انطلق في فمها .
قمنا ورتبنا هيئتنا ولبسنا وقبل ان نخرج متجهين الى المستشفى اعطيتها حبة منع الحمل فبلعتها . قريبا ساقص عليكم المغامرات والخطط والمواقف التي واجهناها لاقتناص فرص المتعة المحرمة

******************

ابنة أخى أمانى - اعادة زيارة ثانية للقصة


انا الأستاذ أحمد بن تحتمس وشهرتى سمسم المسمسم
مدرس تاريخ
وحالتى المادية ميسورة والحمد للة
تزوجت من سيدة فاضلة
وانتهى زواجنا بالطلاق
ثم تزوجت
بأمانى الكبرى الجديية اخت زوجة أخى الرشيدية الاخوانوسلفية المنقبة الميزانية جميلة
وهى مطلقة وأكبر منى أعشقها جدا منذ سنوات الطفولة والمراهقة ولديها من طليقها ولدان وبنتان فى سن المراهقة المبكرة لكنها تركتهم له ليربيهم وينفق عليهم
وسافر أخى وزوجته للعمل بالخارج وتركا لنا
طفلا عمره سنة اسمه عامر وطفلة سمراء طويلة وسمينة حوتية عمرها سنتين
اسمها أمانى .. أمانى الصغرى
فرحت بها اشد الفرح
واعتبرتها ابنتى
التى لم انجبها
وزوجتى سعيدة جدا
بالعلاقة الجيدة
بينى وبين ابنة اختها التى اعتبرتها ابنتها واعتبرتها أمانى الصغرى أمها وتسميها مامى وأسميها مامت أمانى
علاقتى بزوجتى الجديدة
أمانى الكبرى علاقة جيدة
كلها احترام وتقدير وتفاهم
وهى تعمل محاسبة ببنك
بمركز مرموق
وتستيقظ فى السابعة صباحا
وسيارة البنك تاتى
فى الثامنة لتاخزها
وتبزل مجهودا
كبيرا فى البنك
وتعود من عملها
فى الخامسة والنصف
وتباشر اعمالها المنزلية
من تنظيف وغسل وطبخ
وخلافه وتنام
فى العاشرة مساءا
من كثرة الاجهاد
تستغرق فى النوم
من كثرة التعب
لو شلتها من على السرير
متحسش من التعب
وانا استغليت النقطة دى جدااااا
أمانى الكبرى كلها مميزات
ولكنها لا تميل
لممارسة الحب كثيرا
لا تطلبة ابدا
ربما من كثرة
تعبها وارهاقها
ولكن عندما اطلبها
لممارسة الحب لا تمانع
وتعطينى حقوقى
الزوجية كاملة
ونقضى معا يومى
السبت والاحد
من كل اسبوع
لانها تعود من عملها
وانا اخرج لعملى
تفرغى الفترة الصباحية
قوى العلاقة جدا
بينى وبين أمانى
أمانى فى المدرسة الالمانية
عندما تعود من المدرسة
بالباص تجدنى فى المنزل
لما كانت فى كى جى ون وتو
تبدل ملابسها المدرسية
ثم ناكل سويا ثم الحمام
يلى يا أمانى على الحمام
واحميها والبسها هدومها
واسرح لها شعرها
اعمل لها ضفيرتين
ثم ندخل على السرير
و نبدا فى وصلة
هزار وضحك
لا تنتهى بسهولة
تجلس على بطنى
ونبدا بالزغزغة والهزار
وتشدنى من شعر صدرى
واسحبها عليا واحضنها
وابدا فى تقبيلها وعضها
من خدودها
واحيانا تروح فى النوم وهى فى حجرى
غالبا بتروح فى النوم وهى فى حجرى
باشيلها وانيمها على السرير
باشتريلها لعب كتيرة اوى
علاقتى بها حب شديد جدا
ومصاحبها مش
باعتبرها بنتى
تخلصت من عقدة الابوة
لانها مش من صلبى
يعنى مفيش اوامر ودايما بنتفاهم ونوصل لحل
وعمرى عمرى ما مديت ايدى عليها
ولا حتى شخطت فيها عكس مامتها
امتنعت عن تحميمها
فى سن السادسة
ولكنى كنت
اغير لها ملابسها
بعد العودة من المدرسة
حتى سن العاشرة
عندما بدا نهدها فى البزوغ
ابتدا يبزبز يعنى يظهر للخارج على استحياء
الغريب انها مكنتش
بتخجل منى اطلاقا
البنات فى السن دة
بيخجلو من ابائهم
أمانى كانت عكس كدة تماما
دائما تحب تخلع
ملابسها امامى
بعد المدرسة
مرة وهى صغيرة
عشرسنوات تقريبا
قالتلى صدرى ناشف يا حمدونة
وبيوجعنى وانا باغير هدومى
صدرها بدا فى الظهور على استحياء
رفعت قميص النوم والفانلة
هنا يا حمدونة
واشارت على الحلمة
نهد أمانى كان
فى حجم حبة اليوسفى
هاحط لك علية كريم
ومسكت الكريم
وابتديت احط على الحلمة
والهالة اللى حوالين الحلمة
الحلمة كانت لسة صغيرة
بس كانت بارزة برضة
اة يا حمدونة باستريح كدة
ايدك بتريحنى
الكريم اللى بيريحك
اة الكريم
حط كمان مرة
بس حط علية كلة
مسكت الكريم
وحطيت على الحلمة
وفركتها بصباعى كدة
والهالة اللى حواليها
علية كلة يا حمدونة
دلكت الكريم فى كف ايدى
ومسكت نهدها كلة
وابتديت افركة
كلة فى ايديا
وادلكة كلة بصوابعى
كل ايد بتفرك فى نهد
بضغط بحركة دائرية
كدة على نهدها
ادهنلى جسمى
كلة يا حمدونة
الكريم دة نوعة حلو
ونزلت على بطنها
ودهنتها كمان
لحد اول حز البانتيز
دخلت ايدى بسيط
جوة استك البانتيز ودهنتلها
الكريم دة حلو اوى يا حمدونة
ادهنلى رجليا كمان
ووسعت بين رجليها
ومسكت كل ورك
بايديا الاتنين
ادلكة من كل جانب
وراكها اتخرطت
وبقت دهنية وطرية وبتتهز
ونامت على بطنها
ودهنت ضهرها
وابتديت ادهن
وراكها من ورا
ودهنت هنشها كمان
كنت بادخل ايدى جوة البانتيز وادهن
كمان يا حمدونة
لا كفاية
ادهنى انتى لنفسك يا أمانى
عشان خاطرى
عشان خاطرى
صدرى كمان مرة
يارب يخليك
طيب
وابتديت ادهنة
لقيتها بتغمض عينيها
وانا ماسكة وبادلكة
بافعص فى نهدها كلة بايديا
بكل صوابع ايديا
بطريقة مستديرة
فرك يعنى
واضغط على الحلمة
عرفت انها مثارة
بس دى لسة عيلة اثارة اية
هما البنات يمكن انهم يثارو
فى السن الصغير دة
بصراحة مش عارف
والدليل انها عاوزانى
ادلكة لها مرة تانية
وتالتة وعاشرة
ادهنى لنفسك بقى يا أمانى
انتى عرفتى الطريقة
بعد ما خلصت دهان
قرصتها من الحلمة
اة يا حمدونة
هتموتنى
انا عملتها بهزار يعنى
مرة تانية بعدها
فى نفس السن تقريبا
حمدونة الحتة دى
بتوجعنى
فين يا أمانى
هنا يا حمدونة
وشاورت على
منطقة كعبة غرامها
فين بالظبط
نامت على
كنبة الانترية
ورفعت قميص النوم
وقلعت البانتيز
هنا يا حمدونة
متقدريش تستنى لما مامتك تيجى؟
بتوجعنى وباهرش فيها جامد
مديت ايدى
وقلتلها هامشى ايدى
وتقوليلى فين الوجع
ابتديت من تحت
على شق القمر
ووصلت لزر ورد كعبة الغرام
اة
ايوة هنا يا حمدونة بيوجعنى
ضغطت بصباعى جامد
اة بتوجع
بتوجعك ولا مبسوطة
سكتت لحظة
بتوجعك ولا مبسوطة يا أمانى
كررت الجملة مرتين
ترددت لحظة فى الرد
مش عارفة
بتوجعك ومبسوطة
فى نفس الوقت
تقريبا يعنى
كررت الضغط على المنطقة
تاوهت
يعنى حاسة باية دلوقتى
عاوزاك تضغط عليها باستمرار
وبتحسى بالانبساط يا أمانى
سكتت مرديتش
باهرش فيها
جامد اوى يا حمدونة
بتوجعنى من
كتر الهرش فيها
فتحت شفرات كعبة غرامها بايدى
لقيتة محمر اوى
من جوة و من حوالين الفتحة
من كتر الهرش فيها
طيب هاحطلك كريم
يخليكى تبطلى هرش فيها
وجبت الكريم
وحطيت على اول
شق القمر من جوة
حتى اخرة وطبعا
دلكت شق القمر
بصباعى
من الاول للاخر
مرتين تلاتة
اة تانى
حط تانى يا حمدونة
انا استريحت كدة
طبعا صباعى اللى
مشيتة على كعبة غرامها
هو اللى ريحها
الكريم مكنش
لسة عمل مفعول
حطيت لها مرة تانية
ودلكت كعبة غرامها من
اولة لاخرة بصباعى
حط كمان يا حمدونة
كنت بادخل صباعى
بين شفرات كعبة غرامها وادلكة
هنا ادركت ان ملامسة
كعبة غرامها بيثيرها جدا
ازاى تثار فى السن دة
عرفت بعد سنين انها
كانت بتعمل الماستربيشن
فى السن الصغير دة
جسمها كان بيطلع
وينزل مع ايدى
وهى عاوزة
الملامسة دى تدوم
الموضوع دة اتكرر
حوالى اربع مرات
وكل مرة ادعك
لها كعبة غرامها بصباعى
ادخل صباعى
بين شفرات كعبة غرامها
وامشية من فوق لتحت
مرة شديت لها جلدة كعبة غرامها
اة ياحمدونة
ضحكت
اية وجعتك
حسيتى باية
مش عارفة
وأمانى كل فترة تقوللى
هنا لسة بيوجعنى يا حمدونة
كنت باقولها قولى لمامتك
تقوللى انت اشطر من مامى
حط لى كريم
حطي لنفسك يا أمانى
مش باعرف يا حمدونة
لا انتى عرفتى الطريقة
حطى لنفسك
طب حطلى
المرة دى وخلاص
مع الحاحها اضطر احطلها
وتقلع قميص النوم والبانتيز
وتفتح رجليها بسيط
وتحط رجليها
العريانين على رجليا
وادلك لها شق القمر
من فوق لتحت
كمان مرة يا حمدونة
لا خلاص حطى
انتى لنفسك بقى
هو انا هاعمل لبنتى
الماستربيشن بايدى ولا اية
ومرة تيجى وتقلع
وتقوللى هاحط لنفسى
بس شوف
باعمل صح ولا غلط
وتقعد تدلك كعبة غرامها
امامى بالكريم
وباحس انها مثارة جدا
وبتدلك بالتصوير البطئ جدا
لدرجة ان جسمها
بيعلى ويوطى
وهى بتدلك لنفسها
وهى مش دارية ان
جسمها بيعلى ويوطى
وبتكون مغمضة عنيها تماما
ومش بتبطل تدليك
الا لما تهدا
وبتضغط على زر ورد كعبة الغرام جامد
وانا واخد بالى منها
ومرات تصعب عليا
مع الحاحها ابدا
ادلك لها بصباعى
وبتكون مغمضة عنيها تماما
ودة اللى بياكد انها مستمتعة
ودة بيدينى فرصة احيانا
انى ابص على كعبة غرامها
من باب الفضول يعنى
هههههههه
وتفضل فترة عريانة امامى
تتعمد تتلكع فى تغطية نفسها
يعنى مثلا
تقعد تدور على
غطاء انبوبة الكريم
وهى اصلا عارفة مكانة فين
بس بتستعبط
تجيب بانتيزها
وتقعد تنفض فية بدون داعى
البسى بانتيزك يا أمانى
للعلم هى مش متطاهرة
أمانى احيانا كانت تيجى
تقعد فى حجرى
وهى مش لابسة بانتيز
اية يا أمونة مش
لابسة بانتيز لية؟
اصلى قلعتة
لما دخلت الحمام
لقيتة متوسخ
انا كنت داخلة الاودة
اجيب واحد والبسة
بس قلت اجى
اهزر معاك شوية
طيب روحى
البسى البانتيز وتعالى
طيب شوية كدة وهاقوم
لا روحى البسية الاول
وبعدين تعالى نهزر براحتنا
واحيانا كنت اسيبها
تلعب معايا شوية
وبعدين اقومها
مش عارف
لية كنت باسيبها
كانت بتنام احيانا
فوقى بجسمها كلة
وكعبة غرامها بتلمس ثعلب خصرى
وكان بيبقى سخن
عشان قالعة البانتيز
والقميص خفيف اوى
ربما عشان السبب دة
كنت باسيبها احيانا
مش عارف بالظبط
اة صحيح
انت عرفت ازاى
انى مش لابسة بانتيز؟
هههههههه
أمانى بتسئل
مش هاقولك
لالا قول يارب يخليك
بجد عرفت ازاى ؟
لما جيتى تقعدى فوقى
شفت كل حاجة وعرفت
يلهوى عليك
وتضربنى على ايدى
أمانى بتستغرب
انا مشفتش اى حاجة
بس انا باعرف وهى
جاية ناحية السرير
قميص النوم خفيف اوى
وخيال البانتيز بيبان
تحتة لوهى لابساة
أمانى كان جسمها فاير
يعنى جسمها كان اكبر
من اللى فى عمرها
كانت طويلة
وجسمها كان مدملك
يعنى وراكها واردافها
مليانينن زيادة شوية
بس مكنتش تخينة
وهى عندها حداشر سنة
كانت اقصر منى بحوالى خمسة سنتى
انا كنت دايما اقرصها من نهديها وهى صغيرة
كانت تتغاظ منى وتقوم ضاربانى
بس دة ميمنعش انها بتكون مبسوطة
لدرجة انها لما تلاقينى ساكت تقوم تناغشنى
عشان اقرصها من نهديها
كانت بتنبسط من الموضوع دة
مرة وهى
عندها عشر سنوات ونص
كانت واخدة دور برد
شديد وعندها حمى
ومبتروحش المدرسة
ونايمة فى السرير
حمدونة
عاوزة استحمى
ينفع؟
سكتت شوية كدة
هو ضرورى يعنى؟
اة ضرورى
مينفعش تستنى مامتك
لما ترجع من شغلها؟
لا مينفعش
عرقانة اوى
وباهرش فى شعرى
ومش طايقة جسمى
ومش قادرة اقوم
احمى نفسى
طيب
هو ينفع بس بشرط
اوعى تجيبى
سيرة لمامتك
احسن تطين
عيشتى وعيشتك
عشان انتى كبرتى
دلوقتى ومينفعش
لا متخافش مش
هاجيب لها سيرة
انا كنت محرج
بس هى اللى طلبت
يبقى لا داعى للاحراج
لانها غالبا بلغت
وجسدها بدا فى النمو
اغلب البنات بيبلغو
فى سن العاشرة
واحيانا فى التاسعة
تعالى يللى
دخلت الحمام
وانا دخلت وراها
جسمها كان
داخل فى النمو
هى كانت عاوزة
تورينى جسمها لما كبر
اخر فرصة لها
تورينى جسمها
العام القاد م
جسمها هيكون كبر بشكل ملحوظ
ومينفعش توريهولى
صدرها مثل حبة
اليوسفى الكبيرة
وراكها بدات تكتنز
واردافها كبرت
وكتافها اعرضت
ومنطقة بطنها تضخمت
ووسطها ايضا
جلست على
قاعدة التواليت
بانتظار ما سيحدث
انا كنت قاعد
بالشورت الداخلى والفانلة
كنت محرج مش
عارف هاعمل اية
دخلت أمانى
واعطتنى ظهرها
وقلعت قميص النوم
ثم الفانلة
واخيرا البانتيز
وجابت الاسفنجة
وحطت عليها الشاور
واستدارت تجاهى
لاحظت ظهور
شعيرات صفراء
بسيطة حول كعبة غرامها
هاقعد على رجليكى
يا حمدونة احسن دايخة
وبدون انتظار للرد
جلست على رجلى
ازالت الحرج والتوتر شوية
عجيزتها كانت طرية اوى
بدات اليف ظهرها بالليفة
ورقبتها ودراعاتها
وتحت باطاتها
تحت باطها طلع
فية شعربسيط
زغب اصفر كدة
رشتنى بالمية
والصابون على صدرى
بت
كركعت من الضحك
فانلتى اتبلت قلعتها
وفضلت بالشورت الداخلى
شورتى اكيد اتبل
اقعدى بقى على
قاعدة التواليت
عشان باقى جسمك
قمت وقعدتها على القاعدة
قعدت وفاتحة رجليها شوية
بدات بدراعاتها تانى
وبعدين رقبتها وبطنها
وتجرات ورحت لصدرها
نهداها
بدات فى الظهور والنمو
والحلمات كانت
صغيرة بس واضحة
البنت وهى عندها 8 سنين
صدرها يبدا فى النمو
يعنى العام القادم نهدها هيكتمل
وهيكون فى الحجم
الكبير الطبيعى
نهدها كان زى القمع مدبب كدة
وبنهاية بوزة ظهرت الحلمة
مسكت السفنجة
وبدات حوالية
ورغيت كتير علية
رغى كتير يا حمدونة
احسن باعرق هنا كتير
انا مش عارف اقول حاجة
باسمع الكلام وانفزة وبس
مسكت نهدها بايدى ورفعتة
ورغيت بالاسفنجة تحتة
فركت لها الحلمة بصباعى
كانت مغمضة عينيها
طول الوقت
رغيت كتير اوى على نهدها
مدت ايدها على نهدها
وبدات تدلكة
وتزفلط الصابون علية
كانها بتلعب برغاوى الصابون
عملتها كزا مرة
عشان تثير نفسها
من غير ما تفهم
هى بتعمل لية كدة
وبعدين نزلت
على بطنها
حطيت صباعى فى
سرتها وبرمتة فيها كتير
كركعت من الضحك
كل دة وهى قاعدة
وفاتحة رجليها بسيط
افتحى رجليكى اكتر شوية
فتحتها
كعبة غرامها اتفتحت على الاخر
وبدات اليف
بين اخر وراكها وبين كعبة غرامها
قومى اقفى بقى يا أمونة
وقفت امامى وبدات
ارغى على كعبة غرامها
جلدة كعبة غرامها ظاهرة امامى
وطالعة برة كعبة غرامها
وكعبة غرامها مفتوح
وظاهر جدا امامى
عشان مش متطاهرة
رغيت علية كتير
بالمناسبة كعبة غرامها
كان سخن اوى
معناها انها
مثارة وهايجة اوى
كمان يا حمدونة
احسن باهرش هنا كتير
رغيت كمان
وبامد ايدى من الامام
حتى الخلف حتى عجيزتها
وهى واقفة وفاتحة رجليها
وبعدين بدات ارغى
الاسفنجة على وراكها
لقيتها رفعت رجلها
وحطتها على رجلى
عشان متوطيش يا حمدونة
بدات اليف وركها من تحت