الطريق الى طيز محمد

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

قعدت علي السرير أتقلب يمين شمال علشان أنام.... مافيش

اغمض عيني أفتحها.... باردوا مافيش.... مش عارف أمنع نفسي من التفكير في اللي حصل وزبري واقف هو كمان... لا انا عارف أنام ولا زبري عارف ينام.... قولت أكلم محمد أحكها معاه.... مسكت تيليفوني وإتصلت بيه ماردش.... هجت زيادة.... كلمته تاني كام جرس ورد ودار بينا الحوار ده

انا: محمد... إزيك

محمد: تمام وإنت أخبارك إيه

انا: تعبان "بصوت متقطع وأنا بلعب في زبري"

محمد: "سكوت".... اه الماتش النهاردة كان مُتعب الصراحة انا كمان مفرهض

انا: "ضحكت" إنت في حد جنبك ولا إيه؟

محمد: أه

انا: طيب أنا بس حبيت أتصل أسلم عليك وأكّد عليك اننا بكرة هنتقابل بعد المدرسة علشان نلعب ماتش زي بتاع النهاردة

محمد: "يضحك".... مش عارف بصراحة رجلي هتستحمل ماتش تاني بكرة ولا هبقي محتاج أريح شوية

انا: لا ماتقلقش.... أنا هريحك

محمد: يابني انا عايز بس خايف ما اعرفش علشان رجلي واجعاني جداً

انا: أنت فاتح السبيكر؟

محمد: لأ ليه؟

انا: أنت طيزك واجعاك فعلاً؟

محمد: اه جداً... ومش عارف أمشي ولا أقف.... أنتوا بتلعبوا بغشم ياعم

انا: مش أنت اللي كنت عمال تقول جامد وعايز أجمد!..... طيب حمام دافي كدة وأشطفها بماية دافية ونام علي بطنك النهاردة

محمد: هشوف هشوف.... يلا بقي باي دلوقتي

انا: باي

الواد صوته فعلاً تعبان.... وفكرة أني مش هعرف انيكه بكرة جننتني! ده غير إني قلقت عليه فعلاً يحصله حاجة ولا المخدر يكون خلاه مايحسش ساعتها باي مشكلة! ايه بقي القلق ده... انا لازم اعرف تامر.... ماكدبتش خبر ورفعت عليه سماعة التيليفون هو كمان

جرس... وتامر يرد

تامر: إيه يا عريس

انا: هههه... إيه يا عريس أنت كمان

تامر: هههههههه.... علي رأيك.... أخبارك إيه

انا: هيجان نيك

تامر: ومين سمعك.... انا بتفرج علي سكس ولاد وبلعب في زبي دلوقتي

انا: وبتكلمني وأنت يتعمل كدة يا خول!

تامر: ياعم أنت اللي كلمتني انا مالي

انا: طب غور دلوقتي خلص وكلمني

تامر: طب ماتقلع أنت كمان وتعالي نعمل سكس فون واحنا بنتخيل محمد ونهيج بعض

انا: ايه الهبل ده.... لا فكك خلص وكلمني

تامر: ياعم هنتبسط.... ونجيبهم سوا

انا: لأ مش هينفع ومش هعرف اصلاً انا مش قاعد في شقة لوحدي زي حالاتك

تامر: طيب ماتجيلي نبات سوا ونطلع علي المدرسة سوا... انا نزلت كام فيلم يستاهلوا زبك!

انا: "طار النوم من عين زبري تاني وقام وقف علي حيله" يا سلام.... وأقولهم ايه في البيت وأنا راجع يادوب ماكملتش من ساعتين ثلاثة!

تامر: قولهم أي حاجة.... هبات عند واحد صاحبي نذاكر سوا.... وانت دحيح وهيصدقوك

انا: واقولهم مين بقي.... هما عارفين كل اصحابي واسمك عمرهم ما سمعوه

تامر: قولهم تامر.... واحد صاحبي جديد عرفته من أي درس ودماغه زي دماغي وهننجز سوا

انا: بقولك ايه.... لأ.... مش هينفع... وبعدين هنعمل ايه اصلاً... هنهيج وخلاص ومش هنلاقي حد ننيكه

تامر: ياعم هنهيج بعض و نفتكر اللي عملناه ونجيبهم سوا علي أي فيلم احسن من القرديحي وخلاص

انا: "بتردد" مش عارف.... صعب بيتهيألي

تامر: بقولك ايه مستنيك

انا : فكك مش هينفع وركز معايا علشان كلمت محمد وعايزك في حوار

تامر: لما تجيلي نتكلم.... مستنيك

انا: يا عـ...

تامر: مستنيك.... سلام.

وقفل السكة!

ايه بقي الحوسة دي.... اروحله زي ما طلب وأقول للبيت اللي قالهولي ولا اعمل إيه.... ولا أروحله علشان ابقي براحتي ونقضيها سكس بقي وعشرات براحتنا بدل ما انا خايف حد يدخل عليا الأوضة... والحمام مش هينفع اروحه كتير باردوا ولا أتأخر جواه..... ظ£ دقايق وكنت لبست وجاهز علي النزول.... عرف يهيجني تامر ابن الذين!

جهزت شنطتي وحطيت فيها شوية كتب ولبست لبس المدرسة وخدت معايا شورت وفانلة علشان أنام بيهم وقولت للبيت أني هروح اذاكر مع تامر واحد صاحبي عرفته جديد من درس ودماغنا شبه بعض وهروحله نزاكر سوا.... ونزلت وكلمت تامر تاني

جرس..... ألو

انا: ربع ساعة وأكون عندك

تامر: قشطة هحضر القعدة والبس هدومي وهنزل اخدك من تحت

انا: طيب ما تأخرش علشان انا في الطريق خلاص هرن عليك اول لما أوصل

تامر: قشطة باي

انا: باي

قعدت أفكر في محمد وأنا رايح لتامر.... وأفتكر طيزه وهي بين أيديا وبتتلوي وبيقولي نيكني وهي زي لهطة القشطة ومافيهاش شعرة وحجمها مظبوط ولا تخينه ولا رفيعه... أححححح.... زبري عمال ينبض وواقف زي الحديدة وكأنه بيفتكر معايا!

وصلت تحت البيت عند تامر لقيته واقف اصلاً مستنيني رغم أني وصلت بدري خمس دقايق

تامر: إيه يا معلم

انا: سلمت عليه وبوسته بوستين علي خدوده وطلعنا

طلعنا فوق دخلنا الشقة وتامر قفل ورانا

تامر: إتفضل يا معلم البيت بيتك بقي طبعاً اقلع هدومك وعلقها في أي مكان بقي ورحرح كدة

انا: اوك

تامر: الجو حلو إقلع وأقعد بالبوكسر كدة وظبط

انا: انا جايب معايا لبس اقعد بيه ماتقلقش

تامر: ياعم لبس ايه واحنا جايين نسكس! خف تعوم

انا: هههههههه.... عيل خول

تامر: غير وأنا دقيقة وجاي هجيب حاجة نشربها من جوا.... سخن ولا ساقع؟

انا: ياريت شاي لو فيه

تامر: قشطة "وسابني ودخل المطبخ"

دخلت الصالون وغيرت هدومي وعلقتها وطلعت الشورت والفانلة ولبستهم ورشيت برفان وقعدت... لقيت الباشا مشغل موقع سكس ولاد قعدت أقلب فيه واتفرج علي صور الافلام اللي موجودة وعينيا مش شايفة غير وش محمد علي جسم كل اللي بيتناكوا في الأفلام!

تامر وصل دلوقتي ومعاه كبايتين شاي.... حطهم علي الترابيزة جنب الكومبيوتر وراح قالع لبسه ورماه علي الأرض وفضل بالبوكسر بس

انا: أنت هايج للدرجادي

تامر:"مسك زبره من فوق البوكسر" مش شايف؟!

انا: "أمسك زبري من فوق البنطلون" مش شايف أنت كمان؟ الحال من بعضه..... فينك يا محمد

تامر: كان زمانه اتفشخ

انا: كان زمانه بقي حامل

تامر: ماتقلع طيب يا معلم.... هتفضل قاعد متكتف كدة

انا: ما انا قالع اهو وزي الفل

تامر: يا عم اقلع الشورت وخلي زبك يريح علشان أكيد مكبوت في الشورت وعلشان تعرف تلعب فيه براحتك

انا: "قومت قلعت الشورت والفانلة زيه وقعدت بالبوكسر وطبعاً زبري هيفرتك البوكسر"

تامر: احااااااا

انا: ايه مالك

تامر: زبك هيقطع البوكسر وشكلك هايج جداً أنت كمان

انا: "مسكت زبري وقعدت ادعك فيه من فوق البوكسر" ااااااااه.... هايج نيك.... ونفسي أنيك محمد دلوقتي

تامر: "يدعك في زبره بإيده وهو بيبص علي زبري" أحححح.... ياريت كنّا نيكناه دلوقتي وريحنا أزبارنا الهايجة دي.... إدعك زبك جامد يا كريم.... إدعكه خليه يرتاح

انا: "شغال دعك في زبري" مش مرتاح يا تامر..... نفسي أنيك محمد دلوقتي.... هتجنن عليه... اممممم..... البيت أمان يا تامر ولا إيه.

تامر: يا معلم عيب عليك ماحدش هيطلع وأنا قافل البيت من جوا.... خد راحتك وعيش

انا: "طلعت زبري من البوكسر ومسكته وفضلت أدعك فيه" امممم.... ااااااه..... احا هايج نيك يا تامر عايز أنيك طيز محمد دلوقتي حالاً مش قادر

تامر: "يطلع زبره هو كمان ويدعك فيه وهو بيبص علي زبري" أححححح.... عايز تنيك طيزه الوتكة...

انا: أه.... أوووووي.... اممممم

تامر: وتبقي بتتهز قدامك وهي بيضا وطريه ومدورة ومافيهاش شعر... أححححح

انا: اه يا تامر... اااااه نفسي نيك

تامر: طيب أدعك في زبك جامد يا كريم.... أدعك في زبك وأتخيل ان طيز محمد قدامك

انا: بدعك اهو يا تامر.... بس هايج اوي ومش مرتاح

تامر: إدعكه جامد وانت ترتاح.... إدعك زبك بإيديك الاتنين

انا: "أدعك زبري بإيديا الاتنين... اممممممم.... اححححح" هايج اوي يا تامر.... مش قادر

تامر: "يقرب مني وهو بيدعك في زبره ويبص شوية عليه وشوية علي زبري انا" احححححح.... أزبارنا هايجة اوي.... صح يا كريم

انا: احححح... ما اعرفش... زبري انا اللي هايج اووووووي

تامر: وأنا كمان... إستني اشغل فيلم بس وكمل أنت دعك في زبرك علشان هو هايج اوي

انا: ااااه.... هايج نيك.... شغلنا حاجة

تامر: عينيا... "ويقرب الترابيزة مننا علشان مايقومش من جنبي ويشغل فيلم من اللي كانوا موجودين ويكتم الصوت" ااااح.... حلو كدة....

انا: حلو نيك

تامر: طيب أدعك في زبك الهايج.... أدعك يا كريم

انا: بدعك اهو....

تامر: أجمد.... إدعك أجمد

انا: هجيبهم كدة... عايز اتمتع شوية قبل ما أجيبهم

تامر: إستني أجيبلك مخدر من اللي استخدمناه مع محمد علشان تأخر شوية

انا: ماشي بس بسرعه

تامر: "يقوم يجري بسرعه يجيب المخدر ويديهولي"... خد اهو... حط منه شوية حلوين وادعكه حلو "وقعد جنبي تاني"

انا: "خدت منه شوية وحطيته علي زبري ودعكت شوية"

تامر: ياعم أنت بخيل... حط شوية كمان علشان يشتغل كويس "وراح واخد شوية وحطهم علي زبري ودعكه جامد من فوق لتحت لغاية بيضاني"

انا: احححححح.... حلو نيك

تامر: كمل أنت بقي زي ما انا ما بعمل كدة..... ادعك فيه من فوق لتحت.... ادعكه كله علشان تهيج اكتر

انا: لأ... انا هيجت اكتر من إيدك

تامر: طيب أوعي أنت "ومسك زبري وفضل يدعك فيه"

انا: احححححح.... عايز أنيك محمد دلوقتي

تامر: طيب إدعك زبي بإيدك أنت كمان

انا: لا مش عايز كدة.... خلاص سيب زبري انا هدعكه

تامر: خلاص ياعم ماتتحمقش... رجع ضهرك لورا شوية وأنا هدعك زبك بإيد وزبي بالإيد التانية

انا: "سمعت كلامه وريحت ضهري لورا علشان يعرف يمسك زبري كويس وهو لف شوية ومسك زبري بإيده اليمين وزبره هو بالشمال وفضل يدعك فيهم"...... ااااااه..... امممممم.... هايج نيك مش قادر.... احححححح

تامر: اوففففف.... زبك ناشف اوي في أيدي.... وزبي كمان ناشف اوي.... عايزين طيز محمد الملبن

انا: ااااااااااااااااااه

تامر: عايزين طيزه تتقصع دلوقتي قدامنا ويقعد علي زبك ويتنطط

انا: اااااااااه.... ياريت يا تامر عايز انيكه

تامر: ويقوم يقعد علي الأرض ويمصلك زبك جامد وتنيكه في بوقه

انا: مش قادر.... أنت كدة بتموتني يا تامر

تامر: إتمتع يا معلم..... اممممم.... إمسك زبك معايا وادعك معايا علشان يبقي مبسوط كله.... أزبارنا كبيره أيد واحدة ماتكفيهاش وانت كمان زبك تخين عني شوية.... عايز دعك أكتر علشان يتمتع

انا: ااااااه.... ادعك طيب زبري التخين جامد

تامر: أهو..... أهو..... بدعكه جامد اهو..... احححح..... أزبارنا هايجة نيك

انا: زبري هايج نيك يا تامر مش قادر..... ممكن تمصه؟

تامر: أمص زبرك!!!... ههههه.... احا يا كريم انا مش محمد

انا: ياعم محمد ايه بس.... انا هايج خلاص علي أخري ومحمد مش موجود.... مصوهولي بس شوية

تامر: بشرط تمصلي زبي أنت كمان

انا: لا... اعذرني... أخري ادعكلك فيه شوية لو مصيتلي

تامر: طيب سيبني وأنا لوحدي لما اهيج جامد ممكن أمصلك.... بس هتدعكلي شوية زي ما قولتلي

انا: حاضر حاضر.... بس ادعك أنت ماتوقفش بليز

تامر: طيب ادعك معايا.... زبك تخين

انا: حاضر اهو... بس ادعك أنت كمان في زبرك علشان تهيج وتمصلي

تامر: انا بدعك زبي بإيدي الشمال اهو.... ركز أنت بس في محمد وطيزه الملبن.... عايز زبك يبقي صخرة في أيدي

انا: ههه اممم.... أكتر من كدة

تامر: اه.... زبك لسه عنده أكتر من كدة

انا: احححححححح...... كلامك يهيج نيك يا تامر

تامر: بتهيج لما بقول زبك؟!

انا: ااااه... ههههه اوي

تامر: زبك..... زبك.... زبك زبك زبك

انا: هههههه ماله

تامر: كبير وتخين وهايج

انا: احححححح.... هايج نييييييك

تامر: استني اجيبلك صورة محمد اللي كنت صورتها بموبايلي وهو مقنعر تتفرج عليها

انا: يااااااااااريت

تامر: طب استني "ويجيب موبايله من جنبه ويطلع صورة محمد اللي صورهاله الصبح وهو ملط ومقنعر ومدي طيزه للكاميرا".... خد امسك أنت الموبايل بايديك الشمال علشان اعرف ادعك زبك معاك

انا: "خدت الموبايل امسكه وأول ما شوفت طيز محمد زبري وقف زياده" اححححححححح..... ايوة عايز الطيز دي دلوقتي

تامر: ايوة كدة.... زبك شد زيادة.... ركز لسه زبك ممكن يكبر اكتر من كدة كمان

انا: وانت عرفت منين

تامر: كان اكبر من كدة وانت بتنيك محمد الصبح

انا: ههه... امممم... ده أنت مركز بقي

تامر: ايوة يا عِلق.... مركز.... زبك حلو بصراحة

انا: اححححححح

تامر: هيجت؟

انا: نيك

تامر: طيب هيج اكتر علشان زبك يوصل اكبر حجم ليه

انا: "عملت زووم للصورة علي طيز محمد علشان اشوفها اوضح وإيديا إتزحلقت علي الشاشة فجيبت الصورة اللي بعدها... لقيتها صورتي وأنا مقنعر للكاميرا انا كمان لما تامر صورنا الصبح من باب الضمان"....."إتنفضت من مكاني"...!!!! احا يا تامر.... أنت لسه شايل الصورة دي ليه ؟!!.... انا همسحها

تامر: "نزل بسرعة علي زبري ببوقه وفضل يمص فيه" امممممم.... تصاك... تشو.... تشاك.... تصوك.... امممممممم....

انا: "الموبايل وقع من ايدي" اه..... اه يا تامر.... حلو نيك كدة.... حلو نيك.... اااااااه.... أضغط بشافيفك اكتر... امممممم

تامر: تصوووووك.... تصااااااااك... تشووووووك... تشصاااااه

انا: ااااااااااااااااه

"يتبع"

الجزء الاخير

تامر ماسك زبري بإيده اليمين وشغَّال مص..... وبيدعك في زبره بإيده الشمال وأنا خلاص علي أخري من المتعة

انا: أححححححح يا تامر..... يخرب عقلك..... هيجتني زيادة ما انا هايج..... أححححح.... مُص زبري جامد علشان أحس أكتر بشفايفك..... المُخدر اللي أنت حطيتهولي ده مخليني مش حاسس بيه خالص

تامر: "يطلع زبري من بوقه ويدعك بإيده" طيب إدعكلي في زبي زي ما اتفقنا

انا: طيب هدعكلك ازاي وانت قاعد قُدامي علي الأرض كدة.... ركز أنت بس في المص وأنا هدعكلك زبرك بعد ماتخلص

تامر: ماهو بالمنظر ده مش هتخلص يا عِلق.... "وضحك"

انا: شوية بس.... عشان خاطري "ومسكت راسه ونزلتها علي زبري تاني علشان ياخذه في بوقه".... مُص جامد

تامر: "يمص زبري جامد ويضغط عليه بشفايفه" اومممم..... اومتصاااااك.... تشصوووك.... تصاااااامتشوووو....

"وفضل يمص في زبري يجي ربع ساعة من غير ما يطلعه من بوقه ولا لحظة"

انا: اممممم..... اححححح..... عايز محمد دلوقتي..... عايز أنيكه دلوقتي يا تامر.

تامر: "قام من علي الأرض" بقولك نام علي الكنبة علي ضهرك

انا: إشمعني؟!

تامر: نام علي ضهرك بس.... ماهي مناولة مش مقاولة

انا: مش فاهم

تامر: نام بس

انا: "فردت جسمي علي الكنبة ونمت علي ضهري" أهو

تامر: "قعد علي بطني وإداني ضهره رجله الشمال حاططها جنب بطني ورجله اليمين علي الأرض ورجع لورا بحيث طيزه بقت عند رقبتي.... وراح ماسك زبري بإيده اليمين ومميل عليه يلحس راسه بلسانه فطيزه إترفعت شوية وزبره مدلدل بين فلقتينه"

تامر: مصلي زبي يا كريم شوية أنت كمان

انا: تامر انا قولتلك انا مش بمص!.... قولتلك هدعكلك بس.... يا إما يا سيدي قوم خلاص وكفاية مص.... انا ماغصبتكش

تامر: ماشي يا خول.... إدعك في زبي طيب وأنا بمصلك

انا: طيب ميل علي زبري أكتر وإرفع طيزك شوية علشان أعرف أمسكه

تامر: أهو..... "وراح واخد زبري في بوقه تاني وإيديه اليمين بتفعص في بضاني.... وإيده الشمال ماسكة زبري من أوله وراسه في بوقه وشغال مص"

انا: أيوة كدة..... اممممم.... بسرعة يا تامر

تامر: "يطلع زبري من بوقه ومكمل دعك بأيديه" طيب إدعكلي أنت كمان يلا علشان انا كمان هايج.... أهو قدامك اهو.... "ويهز طيزه علشان زبره يتهز قدامي"

انا: طيب حاضر..... مُص أنت بس وأنا هدعك.... وماتطلعش زبري من بوقك.... انا هدعك فيه لوحدي

تامر: طيب إنجز "ويميل ياخد زبري في بوقه تاني ويكمل مص وهو بيلعب في بضاني بإيده اليمين" امممتصصصصاك.... امتصووووو.... تصااااكككك.... امتشااااااه.... امممم

انا: ااااااااه...... اااااااااه.... سسسسسسه..... اححح.... إضغط بإيدك الشمال اوي علي زبري يا تامر من تحت وانت بتمص.... ماتوقفش

تامر: "يسمع الكلام ويضغط علي زبري من تحت بإيده الشمال وهو شغال مص مص مص" اممممممتصششششاااااه..... تصاااااااك.... متشاااااااصصصصك.... امتصووووواااااااااه

انا: "خفت لا يخرج زبري من بوقه.... إبتديت ألعب بصباع إيديا اليمين بين بضانه"

تامر: "شكله هاج من الحركة" امممممممم.... امممممم.... امتصااااااه.... امتشصااااوووه

انا: "فضلت العب بصباعي بين بضانه وإيديا الشمال ابتدت تلمس زبره المدلدل"

تامر: شغال مص بشراهه وهاتك يا اهاااااات

انا: "مسكت زبره بإيديا الشمال ضغط عليه وإبتديت أدعك، ولا إراديا حطيت إيديا اليمين علي علي فردة طيزه اليمين وإبتديت أحسس عليها وأنا بتخيلها طيز محمد"

تامر: "خرج زبري من بوقه" مالكش دعوة بطيزي يا متناك انا موجب زيك وإدعك في زبي كويس"

انا: ماتخدهاش علي صدرك اوي كدة.... مش قصدي حاجة بس الوضع اللي أنت واخده يهيج وطيزك قدامي مفلقسه.... ماتخافش مش قصدي حاجة لزوم الهيجان بس.... وبعدين انا بتخيلها طيز محمد.... انا عارف انك موجب زيي ماتخافش.

تامر: طيب اخرك كدة ماتسرحش

انا: أنت ونصيبك بقي

تامر: هقوم يا علق وإسلك

انا: احا ماتقوم هو انا ماسكك

تامر: لا مش ماسكني.... إوعي كدة... "وراح قايم وقعد علي الكرسي اللي جنب الكنبة"

انا: "اتعدلت وقومت قعدت علي الكنبة جنبه" ايه ياعم المقموص.... قولتلك مش قصدي حاجة.... مالك؟.... طيزك قدامي وانت شغال مص في زبري... غصب عني هيجت....

تامر: قولتلك ماشي وماتسرحش.... تقوم تقولي أنت ونصيبك! دي اسمها خولنة

انا: طيب ما أنا عارف انها خولنة.... امال احنا بنعمل ايه من الصبح.... ما احنا بنتخولن "وقمت وقفت قدامه وميلت ومسكت زبه دعكت فيه شوية وروحت واقف تاني قدام وشه.... ومسكت زبري بإيديا اليمين وفتحت بوقه بإيديا الشمال"

انا: خُد كمّل..... مصوهولي زي ما كنت تعمل

تامر: "خده في بوقه ومصهولي مصتين بسرعة كدة وبعدين طلعه ومسكه بإيده اليمين وفضل يدعك فيه ورفع وشه وبصلي"

تامر: عايز اقولك علي حاجة يا كريم

انا: مصه بس دلوقتي ونتكلم بعدين

تامر: ياعم همصهولك حاضر بس عايز أقولك علي حاجة مهمة بجد

انا: ده أنت فصيل "وروحت قعدت علي الكنبة تاني"....... قول عايز ايه

تامر: فاكر امبارح لما سألتني أنت بتساعدني ليه انك تنيك محمد؟

انا: اه فاكر.... وقولتلي ساعتها ليا عندك خدمة

تامر: بالظبط..... وأنا عايز الخدمة بتاعتي

انا: ايه بقي الخدمة بتاعتك

تامر: "سكت شوية وهو باصصلي وبعدين نزل قعد في الأرض علي ركبه قدامي بين رجليا ومسك زبري بإيديه الاتنين وفضل يدعك فيه" لما زبك يشد تاني.... هقولك

انا: ماهو مش هيشد بالمنظر ده

تامر: مالكش دعوة انا هعرف اهيجهولك تاني "وفضل يدعك فيه بإيديه الاتنين وهو باصصلي"..... زبك تخين..... ونضيف "ويدعك جامد بإيديه الإتنين"..... يلا يا وَحش هيج وإكبر أكتر.... "ويمسكه من تحت جامد ويهزه لورا ولقدام" لسه في أحسن من كدة

انا: امممممم

تامر: "ينزل عليه ياخده في بوقه وياكله بشفايفه"..... امتصصصصصاك.... متشصااااااااك.... امتصووووووو

انا: احا..... حلو نيك كدة كمل شوية ما توقفش

تامر: امممممتصووااااك.... امتشصوووووو.... امممممممم... اممممم

انا: انا هيجت تاني يا تامر.... قول عايز ايه بقي

تامر: "يخرج زبري من بوقه ويرفع وشه لفوق ويبصلي"..... عايزك تنيكني وتخليني أنيكك

انا: طيزك.... أنيكك ماشي..... تنيكني لأ

تامر: بص يا صاحبي.... الصراحة انا تبادل وعايزك من زمان..... والفرصة جات ومش هضيعها..... عايز أنيكك وتنيكني

انا: إنسي

تامر: "يقوم من علي الأرض ويقعد جنبي علي الكنبة، ويسيب زبري ويمسك زبره اللي واقف علي اخره ويفضل يدعك فيه ويبصلي"...... خلاص براحتك..... بس إنسي بقي

انا: أنسي إيه؟!

تامر: إنسي إنك تنيك محمد تاني.... والشقة دي مش هتعتبها تاني..... ومحمد هنيكه لوحدي

انا: احا!!!!..... تامر.... أنت تبادل حقك... براحتك.... انا موجب برضه وبراحتي..... مش بالعافية.... عايزني انيكك اوكي انيكك.... لكن تنيكني لأ..... مستحيل

تامر: خلاص براحتك.... انا قولت اللي عندي... انا تبادل بحب اتناك وانيك في نفس الوقت... انا مش سالب علشان اتناك بس

انا: وأنا مش هتناك يا تامر..... انا بنيك بس

تامر: بشوقك بقي يا صاحبي

انا: طيب انا عندي فكرة

تامر: ايه؟

انا: بكرة وأنت بتنيك محمد.... ابقي انيكك وساعتها هتبقي تبادل.... بتنيك وتتناك

تامر: كسمك أنت اتهبلت!.... أنت عايز محمد يشوفني وانت بتنيكني!.... ويعرف اللي فيها.... ده انا ادبحك وادبحه

انا: ياعم أنت مش تبادل!.... ماتخليه يعرف وتنيكوا بعض انتم الاتنين..... مش أنت عاجبك زبره؟

تامر: احا.... زبه فاجر.... كان نفسي يبقي بين رجليا انا.... مش بين رجليه هو العرص.... لازم أزله واحسسه انه علق وشرموط وزبه مالوش لازمة.... مش أخده في طيزي! أنت اهبل شكلك

انا: طيب خلاص ملحوقة.... مش لازم يعرف ولا يشوفك وأنا بنيكك.... وكمان أخليك تزله وتحسسه ان زبره مالوش لازمة زي ما أنت عايز

تامر: إزاي بقي يا عبقرينو

انا: سهلة.... عينيه تتغمي وهو بيتناك.... وإيده تتربط ورا ضهره.... ووزبره ببضانه يتلف عليهم شراب ويتربطوا كويس... ولا هيعرف يمسكه حتي.... وساعتها هيبقي محمد عبارة عن طيز بس..... وأنا وانت براحتنا بقي ساعتها.... إرزع زبرك في طيزه ودُق فيه براحتك وفي نفس الوقت تمصلي زبري وأنيكك براحتي وهو مش هيشوف حاجة

تامر: بُص انا ماانكرش انك فاجر ودماغك شغالة..... بس مش هي دي بس المشكلة

انا: إيه تاني

تامر: أنت كمان مشكلة..... انا ماينفعش اتناك من حد من غير ما انيكه.... ماحدش يكسر عيني.... اللي هتعمله معايا هعمله معاك

انا: انا مش هتناك يا تامر.... وانت صاحبي ومجدعة.... واحنا مع بعض أنيكك وأي وقت تاني اصحاب وبس

تامر: فكك من الكلام ده.... ماياكلش

انا: نيك مش هتناك.... ايه الحل دلوقتي

تامر: الحل سهل.... مادام انت مش هتخليني انيكك.... يبقي صورتك معايا مش همسحها..... وتبقي معايا لأي حركة ندالة كدة ولا كدة

انا: ما اتفقناش علي كدة يا تامر..... صورتي معاك ملط ومقنعر وباصص للكاميرا وبضحك يعني خول رسمي ماينفعش تفضل موجودة

تامر: وبالنسبة لانك هتنيكني من غير ضمان ده عادي يعني! كسمك

انا: وايه اللي يضمني انك مش هتوريها لحد وتفضحني!

تامر: وايه اللي يضمنلي انك مش هتقول لحد انك نكتني وتفضحني!

انا: الكلام ببلاش واللي يثبت.... وأنا ما أقدرش أقول كدة اصلاً انت اتجننت!

تامر: وأنا باردوا ما أقدرش اوري الصورة لحد.... والصورة فوتوشوب واللي يثبت

انا: "بصيت لتامر بِغيظ شوية وأنا بهز رجلي"

تامر: اتفقنا

انا: "شوية سكوت" اتفقنا يا عِلق..... تعالي وريهاني

تامر: إيه هي؟

انا: هنستعبط بقي.... هتكون ايه.... طيزك أكيد

تامر: ااااه... مافهمتش يا خول مالك ماتزقش

انا: طيب تعالي نام علي رجلي هنا ووريهاني

تامر: "ينزل علي الأرض بين رجليا ويمسك زبري بإيديه ويميل ياخده في بوقه ويمص".... امتصاااااااك.... امتصوووووه.... لما زبك يقف تاني ويكبر علي الأخر

انا: ااااااااااه..... طيب مصه جامد وادعك فيه وفي بضاني في نفس الوقت

تامر: امممممم.... متصشوووووااااه.... متصاااااك.... امتشاااااه.... امممم

انا: مُص..... مُص زبري جامد.... اححححححح..... خُده في بوقك جامد.... ااااااااه

تامر: تصاااااااااك.... امتصشااااااك.... اممممم

انا: تعالي وريهاني بقي

تامر: "يقوم من علي الأرض وينام علي بطنه علي رجلي وأنا قاعد علي الكنبة.... ويعدل نفسه بحيث طيزه تكون قدامي بالظبط"

انا: "مسكت كتفه بإيدي الشمال.... وإيديا اليمين علي طيزه بتحسس".... اوووووووووه.... حلوة يا تامر

تامر: زي محمد؟

انا: لا طبعاً.... طيز محمد حاجة تاني.... بس انت طيزك معضله وناعمة وليها حلاوتها برضه.... اوووووه.... زبري هايج اوي

تامر: طيب ففّش فيها بإيديك وبعبصني.... ما أهي قدامك اهي

انا: "فضلت ادعك في طيزه... واحسس عليها وإبتديت اضربه عليها"

تامر: أه

انا: "ضربته علي طيزه تاني"

تامر: اه

انا: وجعتك ولا مبسوط

تامر: لأ مش موجوع... ولا مبسوط.... عادي يعني.... انا عايزك تهيج علي الآخر..... اعمل اللي انت عايزه.... وقول اللي انت عايزه من غير شتيمه بالأهل