قصة حبى بسام ..حتى الجزء الثالث عشر

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

أنا : انا نازل اشم هواء

عمر: ياض يا روميو ماحبكتش تنزل دلوقتي

أنا : انا نازل حد هيجي معي

حمزة : حبكت الشد العضلي يخف الساعة 4:00 am. انا مش هنزل ، و اصلا هتلاقي عمامك تحت

بسام : انا جاي معاك

خرجنا براحة من الشقة و نزلنا على السلم بهدوء جدا و لما خرجنا لقينا الشوراع زحمة جدا و انا عايز اتكلم مع بسام براحتي ، فضلنا ماشين مع بعض لحد ماوصلنا للبحر ، كان شكله يهبل بليل وصلت الماية لحد رجلينا و انا بقوله : واحشتني اوي اوي

بسام : و انت اكتر

أنا : انت لسة زعلان

بسام : انا مش فاكر كنت زعلان ليه

حطيت إيدي على خدة و بسته ، من أجمل البوسات الي في حيتنا انا و هو و البحر و الهواء و القمر بعد ماخلصنا البوسة بصينا حولينا ملقيناش اي حد على الشط نهائي ، روحت حضنته جامد و قلتله : اياك تطول في الزعل تاني ، و شلته و نيمته على الرمل و نزلت على شفيفه ببوس فيه كل الكلام الي انا كنت عايز اقوله و إيدي تحت راسه و الموج بيبعت مياه عشان تلعب في شعر حبيبي و انا في حضن حبيبي مبسوط ، قولتله : تيجي ننزل البحر

بسام : احنا بليل و معناش لبس بحر

انا : مش مهم:99:

بسام : هنعوم بالچينز و الكوتش ؟:ehh::ehh:

انا : ايوه:99:

اخدته و نزلنا البحر و كان جميل جدا لانه مافيش حد غيرنا و انا حضنه و مش شايف اي حاجة ، البحر رومانسي و ناعم و مظلم و السماء صافية و النجوم واضحة و حبيبي في حضني قلع نظارته و حطها في جيبه و غرقنا في شفايفنا و انا بمسك كل حته في جسمة و بعض حلمات صدره ، تحت المياه وقف زبي عليه و حس ، فخرجت زبي تحت المياه و بسام مسكه و فضل يلعب بيه ، و بعديها لف و نزلت له البنطلون و حسيت بطيزه الجميله ، حضنه و لزقت صدي على ضهره و حطيت إيدي على صدره و مسكت زبي و دخلته جواه ، حتى الموج كان سعيد بينا و كان بيدفعني عشان انيكة اكتر ، حسيت اني بنيكة و أحنا بنرقص في البحر من مكان لمكان و الموج بياخدنا و هو سايب نفسه ليا. كان مالناش وزن و الموج بيشلنا و كتير كنا بنعوم و زبي جواه و رجلي مش لمسة الارض و لا رجله و بعدي شوية رجلي تنزل تلمس الارض عشان تاخد دفعة لفوق جوه خرم طيزه الجميلة ، نيكه هاديه جدا و طولت جدا و كان البوس فيها كتير و الموج بيغطينا و يرجع يفرجنا على القمر و النجوم اصحاب حبيبي ، البحر مالهوش اخر قدامنا ، اتمنيت اننا نفضل كدة على طول ، جميل منظر السماء فوقينا سوداء بتلمس البحر الي بيلعب بينا الاسود و القمر طابع صورته جنبنا على وش البحر و هو بس الي باين في الضلمة دي ، بعد مدة طويله من النيك همست و قلتله : انا هجبهم ، فرد عليا و قالي : و انا كمان.مسكته من العانه و دفعته ناحيت زبي و رفعت نفسي فوق البحر و هو نايم فوق مني و طيزه على زبي و أول شعاع من النهار بيبص علينا بكسوف و طرف الشمس بتصبح علينا فبصتله و قولتله : صباح الخير يا عمري

بسام : صباح الخير يا مجنون ♥♥♥

فضلنا نقضيها بوس لحد ماخدنا بالنا ان فيه ناس ابتديت تيجي ، فطلعنا من البحر و احنا كلنا نشاط. خطواتنا بطيئة بس مبسوطين. بردانين بس فرحانين بشكل عجيب ، روحنا كانت الساعة تقريبا 7:30 am و أول مدخلنا مدخل البيت لقينا ابراهيم صاحي و خارج من شقته ، فتعجب لما شافنا و سألني : رامي انت كنت فين ؟

أنا : كنا بنشم شوية هوا

ابراهيم : انتوا ايه حكايتكم بقى ؟ انبارح كنتم تعبانين و مش قادرين تخرجوا و دلوقتي راجعين مبسطين ؟

أنا : عادي

ابراهيم : انتوا مبلولين كدة ليه ، انت نزلتوا البحر بليل اوي كدة

بسام : بصراحة البحر بليل احسن بكتير من الصبح

أبراهيم : انا قولت من الاول انكم اتنين مجانين

أنا : معلش بقى يا بيرو

ابراهيم : يا عم براحتكم انتوا في اجازة ، بس انا بحاول افهمكوا

بسام : لا ماتحولش احنا مجانين

ابراهيم : لا عادي ، انا في ثانوي عامة عاملت اكتر منكم. الرعب سخيف يا شباب

انا : لا مظنش اكتر مننا

ابراهيم : ازاي ؟

انا : لا ماتخدش في بالك

ابراهيم : طيب اطلعوا استحموا من ملح البحر و شوفوا يومكم............ يتبع

Please rate this story
The author would appreciate your feedback.
  • COMMENTS
Anonymous
Our Comments Policy is available in the Lit FAQ
Post as:
Anonymous
Share this Story